Bjerge herred
Fra : Jette Pedersen

Dato : 22-01-02 22:36

Jeg har en del aner i Bjerge Herred (Munkebo, Marslev, Viby m.v.)Er der
nogen som kender til en god beskrivelse af dette område i årene
1700-1900?

Fra : Anker Mortensen

Dato : 23-01-02 07:04

Jette Pedersen <jette@nebrot.dk> skrev i en
> Jeg har en del aner i Bjerge Herred (Munkebo, Marslev, Viby m.v.)Er der
> nogen som kender til en god beskrivelse af dette område i årene
> 1700-1900?

Netop her i slutningen af januar udgives en bog om Munkebo sogns historie
skrevet af Ole Nederland. Bogen udgives af Kerteminde Museum, hvor den også
kan bestilles. Tlf. 65 32 37 27 ml . kl. 10-16.

Mvh
Anker Mortensen

Fra : Jette Pedersen

Dato : 27-01-02 11:18

Jeg modtog bogen fra Kertemindeegnens museer i går. Den er alletiders -
tak for tippet.