Brother's Keeper 6 problem
Fra : Inger Buchard

Dato : 30-01-02 17:31

Kan nogen forklare og evt. hjælpe:

Ved start af BK6 får jeg flg. meddelelse:
"COMDLG32.ocx or one of its dependencies not correctly registered: a file is
missing or invalid"

Går BK6 i sort efter en vis brugsperiode? Eller har jeg bare ved et uheld
slettet en fil?
I sidste tilfælde: Kan nogen hjælpe med en dublet, så jeg ikke behøver læse
en ny version af BK6 ned fra nettet?

Inger Buchard

Fra : Otto Jørgensen

Dato : 30-01-02 18:29

Wed, 30 Jan 2002 17:31:24 +0100, in dk.videnskab.historie.genealogi,
"Inger Buchard" <nospam:ibuchard@post4.tele.dk/OK?> wrote:

> [...]
>slettet en fil?
>I sidste tilfælde: Kan nogen hjælpe med en dublet, så jeg ikke behøver læse

Gå til Hjelp / Om BK og se hvilken versjon du har. Det er av vesentlig
betydning å oppgiv når man har feil.
Men jeg tror trygt du kan rename den aktuelle filen og foreta en total
ny installasjon

Hvis du har eldre enn 6.0.90 bør du uansett hente ned en primær
installasjon. Den kan du også gjemme til senere slik at du i fremtiden
kun henter ned nye oppdateringer om du skulle trenge det.

--
Otto Jorgensen - Norway
http://home.online.no/~otjoerge/

Fra : Inger Buchard