San-li Driver
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 03-02-02 09:35

Hejsa...
Jeg sidder og roder med en pcér.
Der er et Dy-Le-Crap onboard lydkort , som jeg bare ikke kan finde driverne
til :-/
Bundkortet er et San-li ...model 5BSM (iføle SiSoft Sandra)
Når jeg søger på google , får jeg kun henvisninger til enten lukkede sites -
eller betalings sites.

Så hvis der er en derude der har en bundkort magen til , et link eller evt
driverne , så modtages de med kyshånd
Post evt. i news:dk.binaer

Håber der er en der kan hjælpe...

med bedende hilsen
Martin

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 03-02-02 19:39

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
> eller betalings sites.
>
> Så hvis der er en derude der har en bundkort magen til , et link eller evt

Det burde være en ALS300 lydchip der sidder på, efter en side jeg fandt
på Google (altid din ven), og driverne til dén findes hér:

http://www.realtek.com.tw/htm/download/driver.asp

   Venlig hilsen
      Henrik

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 03-02-02 19:43

Henrik Stavnshøj wrote:

> Det burde være en ALS300 lydchip der sidder på, efter en side jeg fandt
> på Google (altid din ven), og driverne til dén findes hér:

> [...]

Nåh, det lader til at man skal bruge dette link i stedet:

http://www.realtek.com.tw/htm/download/level.asp?class1=computer

og så vælge ALS300 under "Sound Ics".

   Venlig hilsen
      Henrik

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-02-02 21:32

hmmm den virker ikke - æv æv æv prøvede både 300 , og 300+

andre forslag modtages gerne

hygge
Martin

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 05-02-02 14:14

Martin Jørgensen wrote:

> hmmm den virker ikke - æv æv æv prøvede både 300 , og 300+
>
> andre forslag modtages gerne

Nåh, men så kommer du nok til at kigge efter en chip på bundkortet, så
du kan søge på dén.

Jeg så at et andet bundkort (fra samme producent) der hed 5MSM, brugte
en ESS Solo-1 chip, så det kunne f.eks. også være sådan én.

Du må ned og kigge.

   Venlig hilsen
      Henrik