adgangsproblemer ???
Fra : PETER HØJBAK TILSTED

Dato : 03-02-02 00:16

Endelig lidt omtale i 'verdenspressen', og så er det brok fra journalisten
over at han ikke kan komme på siden i 9 ud af 10 tilfælde og han i værste
fald må genstarte sin maskine.

jeg vil derfor bede om i vil besøge www.olstykke-fodbold.dk og sige mig om i
møder nogle af den slags problemer, gerne mac også, da det er en type jeg
ikke selv har haft mulighed for at teste

fortæl om hvilke browsere og styresystemer i bruger

Har i nogle ideer til hvad der kan skabe sådanne problemer, jeg synes jeg
bruger rimelig standard ting, html, javascript og en del CGI, ikke noget
fancy.

Det skal lige bemærkes at jeg ikke har hørt fra andre om den slags
problemer.

På forhånd tak

Peter Tilsted
Webmaster
Ølstykke Fodbold

---
Vore mails er testet for virus inden afsendelse

Fra : KH

Dato : 17-02-02 17:59

"PETER HØJBAK TILSTED" <peter.hojbak@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke selv har haft mulighed for at teste
>
> fortæl om hvilke browsere og styresystemer i bruger

Hej Peter..

Jeg har været på siden og havde ingen problemer overhovedet med at læse
den.
Jeg kører med Windows ME og InternetExplorer 6.0.

Jeg har imidlertid oplevet, at folk ikke kunne komme på en af de sider, jeg
har lavet.
Årsagen var simpel. Brugerne havde enten en browser af tvivlsom herkomst,
eller også kørte de med en gammel version af Netscape, f.eks. 4.7.
Jeg kunne forestille mig, at de brugere som ikke kan se din site, har en
browser, som ikke kan læse javascript.
Enten fordi funktionen er slået fra i deres indstillinger, eller også har
de en browser som ikke er up to date.

Det er selvfølgelig kun spekulationer, og der er måske en, som kan give en
bedre forklaring.

Mvh.
Klaus.
Http://home20.inet.tele.dk/stockbroker