SQL--> tables kan ikke ses?
Fra : Jasper Norman

Dato : 02-02-02 23:43

Hej jeg er ny i SQL og sidder med en dos-prompt. Men det jeg ikke forstår
er, at hvis jeg har en database fx. database01 og heri laver en table, kan
denne table ikke ses når jeg efterfølgende ser på databasen med et grafisk
værktøj. Jeg har prøvet med forskellige, heriblandt MySQL´s egen
WinMySQLadmin. Kun når jeg opretter en tabel med det pågældende værktøj kan
jeg senere se tabellen.

Jeg bruger flgl. syntax. CREATE TABLE table01 (picture char(50), number
(integer));

Umiddelbart kan jeg ikke se noget galt med den, og den bliver da også
accepteret af SQL. Så hvad går galt??

Med venlig hilsen

Jasper

Fra : -Martin-

Dato : 03-02-02 01:28

den Sat, 2 Feb 2002 23:42:35 +0100 skrev "Jasper Norman"
<norman@mail.tele.dk> :

> [...]
>jeg senere se tabellen.
>
>Jeg bruger flgl. syntax. CREATE TABLE table01 (picture char(50), number

Giv din int et tal (ligesom med char)