bluetooth
Fra : LARZ NIELSEN

Dato : 02-01-01 23:12

Hvordan er en bluetooth 6210 anderledes end en alm. 6210??

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-01-01 23:35

> Hvordan er en bluetooth 6210 anderledes end en alm. 6210??

et gæt:
Den understøtter Bluetooth (en trådløs kommunikationsprotokol)

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Erik Einum

Dato : 03-01-01 11:32

Martin Højriis Kristensen <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev

> et gæt:
> Den understøtter Bluetooth (en trådløs kommunikationsprotokol)

Det finnes ikke 6210 med Bluetooth! Men et spesielt batteri som inneholder
Bluetooth-teknologi for trådløs forbindelse mellom mobil og PC.

///Mvh. EE

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-01-01 15:50

> Det finnes ikke 6210 med Bluetooth! Men et spesielt batteri som inneholder
> Bluetooth-teknologi for trådløs forbindelse mellom mobil og PC.

Og forskellen i det samlede resultat er?

Fra : Niels Andersen

Dato : 03-01-01 16:06

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message

> Og forskellen i det samlede resultat er?

Fx. at hvis du har en 6210 behøver du ikke at købe en ny for at få
bluetooth.

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Lars F. Jørgensen

Dato : 03-01-01 18:25

Hej,

> Og forskellen i det samlede resultat er?

En mobil telefon med mulighed for trådløs kommunikation med en lang række
digitale enheder (smart)
En mobil telefon med en lidt kortere batteri levetid end den oprindeligt
6210 (ikke så smart)

/Lars

Fra : Erik Einum

Dato : 04-01-01 10:21

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote

> Og forskellen i det samlede resultat er?

6210 med Bluetooth-batteri kommunsierer med en PC som har montert
mottaker/sender. Jeg vil tro at en fullverdig Ericsson Bluetooth vil kune
kommunisere med forskjellige Bluetooth-produkter. (Merk: Jeg vil _tro_)

///Mvh. EE

Fra : Peter Rongsted

Dato : 03-01-01 11:38

"LARZ NIELSEN" <larz_n@get2net.dk> wrote:

>Hvordan er en bluetooth 6210 anderledes end en alm. 6210??

Det er rtilbehør til en alm. 6210. Se pressemeddelse:

http://www.nokia.dk/press/nmp.php?id=137294

og produktbeskrivelse på:

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6210/bluetooth.html

Peter