TDM's Hjemmezone - Kan ikke levere varen
Fra : Nic

Dato : 02-01-01 16:56

Hej NG

Jeg har nu været TDM kunde i 7 år. Jeg har altid haft fritids abb., da jeg
normalt kun ringer efter 17.

Nu har jeg endelig ladet mig overtalt til at skifte til mobiltotal, og har
dermed fået hjemmezone.

Men Ak. 4 Gange er hjemmezonen slettet og oprettet påny, men jeg ringer
stadigvæk meget ofte med "udesignal".

TDM har været meget velvillige, og tilføjet mange celler til min hjemmezone.
Lige lidt hjælper det.

"Jeg bor i et område med mange celler" siger TDM. Ja, måske, men det var sgu
fordi jeg så ville kunne ringe billigt når jeg nu sidder herhjemme.

Nu er spøtgsmålet. Burde jeg ikke kunne få mit fritids Abb. tilbage, da de
nu ikke kan levere varen?

Ellers skal jeg skifte til telmore...? De er sguda billige.

Eneste ting der nu holder mig tilbage er, at man har haft samme nummer i
alle årene :/

Hvad gør jeg?

Mvh,
Nicolai

En mindre tilfreds TDM kunde.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-01-01 17:09

> [...]
> stadigvæk meget ofte med "udesignal".
> TDM har været meget velvillige, og tilføjet mange celler til min

Jeg havde samme problem da jeg flyttede til Århus (centrum). Der skulle 3
ekstra zoner til før den var på plads, men det er uundgåeligt med den teknik
der anvendes i byerne.

> Nu er spøtgsmålet. Burde jeg ikke kunne få mit fritids Abb. tilbage, da de
> nu ikke kan levere varen?

Hvad skulle problemet være i det? (kender ikke mobilabonnementerne)

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Betahelix

Dato : 02-01-01 18:01

Hejsa..

Har i overvejet sonofon...
med variant og billigzone..

det har jeg, og jeg er meget begejstrede for deres pakke..
Billigzone prisen er 0,60/0,35 kr i min til fast net telefoner..
Der udover skal det lige siges at de minutter som du taer i billigzonen, er
uden om variant minutter... så hvis du taler meget i telefon i din
billigzone til fastnet telefoner kan du nøjes med at betale 25kr om måneden
i abon for variant, og 20 kr for billigzone... 45kr i abon ialt...

Det fungere kanont godt, + du får 50% rabat på forgæves opkald.. (normalt
0,25 kr)..

Kan kun anbefales

Rasmus

Nogen spørgsmål.... skriv bare

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:92sug7$hgc$1@news.inet.tele.dk...

Fra : N/A

Dato : 02-01-01 18:50

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-01-01 18:50

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:92t2fh$523$1@news.inet.tele.dk...

> Samme teknik og dermed samme potentielle problem i byer med mange sendere
> indenfor et lille område.

ja,, der er jo nok problemet... men

Jeg har haft billigzone hos Sonofon,, dengang hvor det lige kom frem..

Og der boede jeg i Høje tasstrup. Og der drønede man bare lige rundt i
bilen,, fra Albertslund til hjemmet,,,

og sørme så, om det ikke virkerede fra sender til sender

Fra : Mark Beaumont

Dato : 02-01-01 21:25

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev
> og sørme så, om det ikke virkerede fra sender til sender

Det virker stadig, min zone ligger i radius på 3-4 km fra hvor jeg
bor, men der også kun klaret på en cykel.

Vh Mark

Fra : M@ds

Dato : 04-01-01 11:47

In article <nxo46.17100$Ru.100021@twister.sunsite.dk>,
"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:
> Og der boede jeg i Høje tasstrup. Og der drønede man bare lige rundt i
> bilen,, fra Albertslund til hjemmet,,,
>
> og sørme så, om det ikke virkerede fra sender til sender

Er der nogen som ved om der er nogle begrænsninger, i størrelsen af
hjemmezone hos TDK??
Eller er det bare så langt man kan nå på 15min?? Altså ud på motorvejen
på et tidspunkt hvor der ikke er nogen biler, og så ellers 200km/h
afsted... så har man ellers 50km billigzone...

Hilsen
M@ds
mads@iname.com

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-01-01 23:16

> Er der nogen som ved om der er nogle begrænsninger, i størrelsen af
> hjemmezone hos TDK??
> Eller er det bare så langt man kan nå på 15min??

Da jeg brugte det skulle man bare ringe op. Ikke bevæge sig rundt...

Fra : Nic

Dato : 02-01-01 18:04

At det er udgået af "sortimentet"

Nico

Fra : N/A

Dato : 02-01-01 19:38

Fra : Nic

Dato : 02-01-01 19:38

Jamen jeg beklarer det min nybegynder-quote'ning...!!!

*g*

Nic

Fra : Nic

Dato : 02-01-01 19:39

Og jeg forsøger lige at stave til beklager...!

Nic

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 02-01-01 20:20

"Nic" <newsNOSPAM@fogh.com> skrev i en meddelelse
> Og jeg forsøger lige at stave til beklager...!

Hej Nic!
Det kan du nemt klarer hvis du har Out Look for der er nemlig et sted hvor
du kan sætte den til at rette stavefejl når du sender.

Birgitte

Fra : Nic

Dato : 02-01-01 22:00

Nu vat det jo nok en tastefejl, og ikke en stavefejl.
Kan Outlook Express også det?

Nic

Fra : Bo Braendstrup

Dato : 03-01-01 12:16

Birgitte Elisabeth Stampe Jensen wrote:
> Hej Nic!
> Det kan du nemt klarer hvis du har Out Look for der er nemlig et sted hvor
> du kan sætte den til at rette stavefejl når du sender.
>
> Birgitte

Har du slået det til?
Hæ! Jeg ser at den ikke kan rette grammatiske fejl, eller sætte komma.

Undskyld, Bo.

Bo Braendstrup
Dept. of Electromagnetic Systems (EMI)
Technical University of Denmark (DTU)
bbr@emi.dtu.dk

Fra : Nic

Dato : 03-01-01 13:31

Den var ikke sød ! :-Þ

Nic

Fra : Bo Braendstrup

Dato : 04-01-01 09:41

Nic wrote:

> Den var ikke sød ! :-Þ
>
> Nic

Nej, indrømmet.
Læg mærke til at jeg ikke skrev "mvh" nederst, men "undskyld"....
Jeg tager den gerne igen: Undskyld Birgitte!

Jeg ville blot pointere at en stavekontrol sjældent fanger andet end
småfejl, og ikke de store, meningsforstyrrende, fejl.
Og nej, jeg generer ikke Birgitte, jeg forstod udemærket hvad hun
mente.

Mvh, Bo.