In-a-box?
Fra : Rasmus

Dato : 02-02-02 20:25

Hvad menes der med det? Jeg har set det i forbindelse med processorer.

tillægsspørgsmål. En 2 ghz plus bundkort, hvad er det billigste det
kan gøres for?(helst både med ddr-ram og sd-ram)

Fra : Michael Thomsen

Dato : 02-02-02 20:53

Tja.. In-a-box betyder at der medfølger en køler som er velegnet til
processoren.

Du skal nok lige sige om du vil have Intel eller AMD...

Fra : Esben

Dato : 02-02-02 23:23

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> Tja.. In-a-box betyder at der medfølger en køler som er velegnet til
> processoren.

Er der ikke også normalt længere garanti fra fabrikanten på cpu'en?

--
Esben

Fra : Michael Thomsen

Dato : 03-02-02 14:28

Jo der er mere garenti (3 år) på Intel CPUer in-a-box

Husk at den nye 2.2GHz P4 er bedre end AMD :)

--
Gichael

Fra : Deaster

Dato : 03-02-02 16:09

> Jo der er mere garenti (3 år) på Intel CPUer in-a-box
>
> Husk at den nye 2.2GHz P4 er bedre end AMD :)

Jep, 2-8 % hurtigere og kun 130-140% dyrere, så det er helst sikkert et godt
køb

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Rasmus

Dato : 03-02-02 20:50

On Sun, 3 Feb 2002 16:08:53 +0100, "Deaster" <frankatnasa@hotmail.com>
wrote:

>"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse

>Jep, 2-8 % hurtigere og kun 130-140% dyrere, så det er helst sikkert et godt
>køb

Okay, interessante indlæg I kommer med her. Jeg har en kammerat der
har købt en P4-1800 mhz, og ja, det kan lyde barnligt, men jeg vil
minumum have samme ydelse som han har(helst lidt mere), og så vil jeg
gerne høre hvordan det gøres billigst`?
AMD 1666 ?

Fra : Deaster

Dato : 03-02-02 21:18

"Rasmus" <digtekat@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> har købt en P4-1800 mhz, og ja, det kan lyde barnligt, men jeg vil
> minumum have samme ydelse som han har(helst lidt mere), og så vil jeg

En XP 1800+ den er noget hurtigere til de fleste ting, end en P4 1800 Mhz.

Fra : Rasmus

Dato : 05-02-02 05:44

On Sun, 3 Feb 2002 21:17:39 +0100, "Deaster" <frankatnasa@hotmail.com>
wrote:

>En XP 1800+ den er noget hurtigere til de fleste ting, end en P4 1800 Mhz.

Det er nu noget underligt noget, når det kun dækker over en 1533 mhz.
Det forstår jeg jo slet ikke.
Men det får det jo prismæssigt til at se yderst fordelagtigt ud.

Tak for hjælpen. Det ser ud til at de 3000 jeg har øremærket til
bundkort plus CPU alligevel kan give mig en computer, der kan matche
min kammerats p4-1800.

Fra : Rasmus

Dato : 05-02-02 05:46

On Sun, 3 Feb 2002 21:17:39 +0100, "Deaster" <frankatnasa@hotmail.com>
wrote:

Undskyld jeg forstyrrer igen.
Et bundkort, der matcher en Palomino XP 1800+, hvad hedder det? Er det
Socket A, eller hva?
Og kan man ikke få eet bundkort, der både understøtter SDRAM(har
nemlig 512 på mit nuværende system) _og_ DDRram(så jeg senere kan
købe)..?

Fra : Ove Kristensen

Dato : 02-02-02 23:20

[...]

Kan man nu også få AMD In-a-box )

Mvh
O.K.

Fra : Rasmus

Dato : 03-02-02 04:53

On Sat, 2 Feb 2002 23:20:08 +0100, "Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
>processoren.
>
> Du skal nok lige sige om du vil have Intel eller AMD...

Hvis du hentyder til mit prisspørgsmål, er jeg faktisk ligeglad med om
det er AMD eller Intel. Det skulle jo være nogenlunde lige godt. Jeg
er bare interesseret i at få 2 Ghz proccessor og bundkort, der
understøtter
Jeg ved nemlig kun lidt om den slags.

Mrn tak for hjælp til in-a-box spørgsmålet

Fra : Sporten

Dato : 03-02-02 13:10

> [...]
> det er AMD eller Intel. Det skulle jo være nogenlunde lige godt. Jeg
> er bare interesseret i at få 2 Ghz proccessor og bundkort, der

Så er du nød til at købe Intel, da AMD´s hurtigste CPU amd XP2000+ er på
1666Mhz. men den yder det samme (i nogle tilfælde mere) som Intel`s 2Ghz.

--
Morten Roslev