Kalde et opup vindue som opdaterer et text~
Fra : Dennis Hansen

Dato : 02-02-02 18:34

Hej,

Jeg har en form med et input felt af typen text, jeg vil gerne have et
lille link ved siden af dette felt, der kalder
et popup vindue hvor der feks er 2 input felter,
feks
Fornavn:
Efternavn:

Når man så trykker submit i dette vindue, så opdaterer den det felt fra
hovedsiden,
så der kommer til at stå hele navnet feks. Dennis Hansen

Hvordan løser en newbie javaknægt sådan noget ?

Tak,

Mvh
Dennis

Fra : Claus Pryds

Dato : 03-02-02 21:59

"Dennis Hansen" <dennis__hansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hovedsiden,
> så der kommer til at stå hele navnet feks. Dennis Hansen
>
> Hvordan løser en newbie javaknægt sådan noget ?

Du skal bruge en metode der hedder opener.document
Jeg har lagt et eksempel op på dette link.

http://www.clarkes-web-service.dk/foersteside.html

--
MVH
Claus Pryds

Fra : Dennis Hansen

Dato : 04-02-02 16:28

"Claus Pryds" <clarke@events.dk> wrote in message

> Du skal bruge en metode der hedder opener.document
> Jeg har lagt et eksempel op på dette link.
>
> http://www.clarkes-web-service.dk/foersteside.html

Takker !
Det var lige sådan noget jeg var ude efter.

Mvh

Dennis