Ønskes: Fuld Backup til Nokia 3310 v.4.24 ~
Fra : Jesper Eriksen

Dato : 02-02-02 17:57

Hej i hytten

Der skulle vel ikke være nogen som ligger inde med en fuld backup
(200000-400000) version 4.24 til en 3310'er Debitel eller måske en nyere?

Problem:

Efter indlæsning af backup fra en ikkelocket nokia v.4.35 godtager den alle
SIM-kort men restarter telefonen jævnligt og der er intet signal. Der blev
selvfølgelig ikke taget backup ! (

Fra : helloo.dk

Dato : 03-02-02 08:16

Så vidt jeg har forstået er der ikke nogen som laver en fuld backup af sin
telefon. Og man giver den bestemt heller ikke ud til andre folk da den
indeholder både ens IME nr og alting.. Derfor må du nøjes med den nomale
backup.. Men jeg syntes du skriver 2 forskellige versioner... Så hvilken en
af dem ønsker du en backup??
Du kan måske finde den backup til din telefon på min hjemmeside.. Og da det
er gratis er det jo ikke handel. Så kik på www.helloo.dk
OG LASSE.. DET ER IKKE HANDEL men blot en hjælp til en i nød..
Hilsen Dan
--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 75,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-02-02 14:34

Dan skrev:

>Men jeg syntes du skriver 2 forskellige versioner... Så hvilken en
>af dem ønsker du en backup??

Jeg tror Jesper har en telefon med version 4.24 som han har prøvet at
opdatere til en 4.35 - dvs. det er 4.24eren han skal bruge.

>Du kan måske finde den backup til din telefon på min hjemmeside.. Og da det
>er gratis er det jo ikke handel. Så kik på www.helloo.dk
>OG LASSE.. DET ER IKKE HANDEL men blot en hjælp til en i nød..

Helt sikkert - jeg har heller ikke påstået andet.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : helloo.dk

Dato : 03-02-02 16:49

Jamen en version 4,24 har jeg da.. den er fra adressen
00270000 til 00280000

Fra : Jesper Eriksen

Dato : 03-02-02 17:25

Det er jo bare desværre ikke nok, når det er en helt anden version der er
lagt oven i (fra 200000 - 400000). Det med IMEI nummeret har du nok ret i,
det er lidt uldent, der er nok ikke andet for end at afskrive den

Fra : ---Thom@s---

Dato : 03-02-02 19:38

Prøv at kigge forbi www.unlockzonen.dk han har vist rimlig styr på det.
(Han har lavet en for mig der var helt død)

MvH
Thomas

Fra : Bachelor

Dato : 05-04-02 18:55

helloo.dk wrote:
> Så vidt jeg har forstået er der ikke nogen som laver en fuld backup
> af sin telefon.

Er det over hovedet muligt ? Så var det da en hjælp når
folk havde været ved ændre noget og det måske ikke
var gået helt efter planen, eller bare som en backup,
som man ville tage hvis man skulle ændre noget vitalt
på sin PC.