RegExp
Fra : Thomas Olesen

Dato : 02-02-02 18:00

Hej

Jeg kan ikke helt gennemskue RegExp funktionen - Jeg har været msdn
igennem, samt activeserverpages.dk, og er stadig rundt på gulvet.
Jeg har brug for at lave et regulært udtryk der kan tage samtlige e-mail
adresser ud af en komma separeret liste.
Er der nogen der kan hjælpe.
På forhånd tak for hjælpen.

--
Thomas Olesen

Fra : Martin Kruse

Dato : 02-02-02 20:24

"Thomas Olesen" <thol_spamspameggandnospam_@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har brug for at lave et regulært udtryk der kan tage samtlige e-mail
> adresser ud af en komma separeret liste.

Hej

Jeg kender heller ikke RegExp-funktionen men jeg har da en anden mulig
løsning på dit problem..
Du kan da bare splitte din liste med Split-funktionen:

**********************
minemail = Split(emailliste,",")
For i = 1 To Ubound(minemail)
'Her kan du så gøre hvad du nu har lyst til med alle dine emails..
Response.Write minemail(i)
Next
**********************

Håber du kan bruge løsningen
--

MK
http://www.msdesign.dk

Fra : Janus Klok Lauritsen

Dato : 03-02-02 13:41

Prøv at kigge på: http://www.4guysfromrolla.com/webtech/052899-1.shtml
Mvh
Janus

Fra : Thomas Olesen

Dato : 03-02-02 13:50

On 03 feb 2002 Janus Klok Lauritsen wrote:

> http://www.4guysfromrolla.com/webtech/052899-1.shtml

Takker - Var lige det jeg skulle bruge

--
Thomas Olesen