html / asp tekst i movieclip
Fra : Thomas K

Dato : 02-02-02 17:25

Hej hvordan laver man sub ?

jeg har en simple site.... ikke online endnu, men der har jeg noget tekst
som skal opdateres fra en database, da jeg skal bruge den til en
rejsebeskrivelse undervejs og gider ikke rode med flash på div netcafer
verder over og derfor vil jeg bare uploade min tekst til databasen, men i
flash filen skal den så hente denne html / asp side ind i mit moiveklip ????

hjælpe søges inden 01-03
dicideret kodning kan der betales for hvis hele sitet bliver lavet... ikke
noget fancy, bare nogle knapper der referere til et MC....

--
Thomas Kaarup
Kaarup@privat.dk