Jeg har lige købt 2 heste - HURRA-HURRA!
Fra : Mona

Dato : 02-02-02 15:53

Hej gruppe.

Jeg har lige købt 2 skønne heste, som jeg forhåbentlig snart får
herhjem til mig selv.

Lige nu er jeg fuldstændig oppe at køre og havde lige brug for at
fortælle det til andre.

Med til at hjælpe mig havde jeg Camilla, alletiders hestekyndige
veninde.

Mange hilsner fra

Mona, som fortæller lidt flere detaljer senere, når jeg har fået
spist (som jeg ikke har det meste af dagen pga spænding) og når
jeg har talt i telefon med min dejlige svigerinde, som ringer
lige om lidt, og som også interesserer sig for heste...

Fra : alice_trauelsen

Dato : 02-02-02 22:24

Hej Mona
Herfra et stort tillykke, jeg håber du får ligeså meget glæde af det som
vi har af vores 9 heste, med en mere på vej.
Held og lykke

Mange hilsner
Princkie, Corry, Mama, Mia, Cockie, Buffy, Myra, Pølse og Grønne
Samt Alice
Ps. Du kan finde billederne af os på www.alice-trauelsen.dk og gå ind
under dyr

http://www.kandu.dk/

Fra : Richard Nybo

Dato : 02-02-02 22:39

Hejsa!
Ja, nu håber jeg jo ikke at jeg har rodet dig ud i noget skidt!!*G* Og
tillykke med dem! De to skal vi nok få lidt sjov med! Og tak for de rosende
ord!!*G*
Vi ses!

Camilla, den hestekyndige.....(*Grin*)

Fra : Mona

Dato : 03-02-02 04:56

Richard Nybo <rich@adslhome.dk> skrev i en
> [...]
skidt!!*G* Og
> tillykke med dem! De to skal vi nok få lidt sjov med! Og tak

CAMILLAAAAA! *Smiler over hele femøren.*
Hejsa!

Jeg troede slet ikke at du kom her...? Det er jo dét som jeg
omtaler som Nyhedsgruppen, men du kommer måske herind på en anden
måde end jeg gør??? (Jeg bruger mit mailprogram, men forleden da
jeg kikkede efter marsvin (!), faldt jeg over en www-side, som
hed KANDU eller sådan noget, og der kunne jeg se flere indlæg
herfra...)

Nu er klokken 4.55 (på mit ur), og jeg har været oppe i godt en
time, hvor jeg har været i stalden for at forberede modtagelse af
de to skønne... (Der skal ryddes op, og jeg er ikke færdig
endnu). De to kommer hertil i eftermiddag. HURRA-HURRA endnu
engang!

Nå, jeg må hellere se at komme i seng igen, for vækkeuret ringer
klokken 7.00 og så skal jeg i stalden sammen med Michael. Det
glæder jeg mig meget til.

Hilsen til alle og især til dig Camilla, - Oh, Du Hestekyndige!

Fra : Nina Svanholm

Dato : 03-02-02 21:48

Hej Mona!

Tillykke!!! Håber du får mange gode timer med dine nye heste!
(jeg håber at få mere af vide om dem

Venlig hilsen og vrinsk fra Nina og Jacques :0)

Fra : Mona

Dato : 15-02-02 22:42

Hej Gruppe.

OK, Nina og I andre. Så kommer her lidt oplysninger om mine
dejlige heste Lutana (Mule) og Tica.

Lutana, 18 år gammel, brun med hvid stjerne og to hvide sokker.
Rolig, omgængelig og bare smuk!
(Halv trakhener).
Tica, 5 år gammel, gråskimmel og føl af Lutana. (Faderen =
araber, Tican). Ikke tilredet endnu, men Camilla, Den
Hestekyndige Mø, har lovet at hjælpe/sørge for tilridning. Tica
er også smuk og utrolig kælen.

Jeg skal nok sende et par billeder senere, så I kan se hvor
dejlige de er, men lige p.t. synes jeg ikke jeg har tiden til
det...

Åh, det er skønt at være hesteejer!

Mange hilsner fra

Mona

Fra : Lilian Hansen

Dato : 17-02-02 22:36

Hej Mona

Jamen, hjerteligt tillykke. Glæder mig til at se dine billeder!

Lilian