Nyt cdrom drev ?
Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 02-02-02 15:51

Hej

Jeg havde selv i sin tid problemer med at læse hjemmebrændte cd`er og fik
hos den lokale digipusher anbefalet et Teac drev det åd alt. Jeg har da
heller aldrig haft problemer.

Hos nogle venner som har en Compaq Presario 5396 med et Dvd drev, er der
problemer med at læse sådanne cd`er og de vil derfor gerne have et nyt.
(ikke dvd kun cdrom)

Skal jeg købe et Teac 540E Bulk cdrom drev til ca. 530 kroner eller er der
et andet (som læser alt) hvor jeg kan spare en hund eller to ?

Henrik

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 02-02-02 17:47

"Henrik Bruun-Petersen" <nytliv@hotmail.com> skrev

> Skal jeg købe et Teac 540E Bulk cdrom drev til ca. 530 kroner eller er
der
> et andet (som læser alt) hvor jeg kan spare en hund eller to ?

Mit gamle Asus 40X var altædende. Selv fejlbrændte og meget ridsede
CD'er. Det havde dog et problem med at rippe audio til harddisken (det
forsøgte at rippe i 40 speed, hvilket kom til at lyde lidt mærkeligt, da
den bare skøjtede hen over numrene) - men den fejl skulle dog være rettet
på nye drev.

Hold dig langt væk fra Creative-drev.

mvh
Peter