Bandwidth limiting i apache
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 02-02-02 12:01

Inspireret af den forløbne tråd om ProFTP bandwith limiting kom jeg da
til at tænke på om man kunne gøre noget tilsvarende i Apache? - der er
jo ikke den store pointe i at kunne begrænse sit ftp 'forbrug' men ikke
for http.

anr

"If you really want something in this life you have to work for it.
Now quiet, they're about to announce the lottery numbers."
-Homer Simpson

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 02-02-02 12:20

anrNOTPART@OFMAILmac.com (Andreas N Rasmussen) writes:

> [...]
> til at tænke på om man kunne gøre noget tilsvarende i Apache? - der er
> jo ikke den store pointe i at kunne begrænse sit ftp 'forbrug' men ikke

Det hedder "throtteling", og jeg ved ikke om Apache understoetter
dette. ELlers er der en bittelille webserver paa acme.com, som kan -
maaske kan den erstatte Apache for dit behov, eller maaske saettes
foran?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 02-02-02 12:24

In article <kkzo2sgmfy.fsf@mimer.null.dk>, Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> [...]
> dette. ELlers er der en bittelille webserver paa acme.com, som kan -
> maaske kan den erstatte Apache for dit behov, eller maaske saettes

Apache+mod_throttle

--
Andreas Plesner Jacobsen | There are no winners in life, only survivors.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 02-02-02 14:57

Andreas Plesner Jacobsen <apj@daarligstil.dk> writes:

> Apache+mod_throttle

Har du erfaringer med denne?

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 02-02-02 18:47

In article <kkpu3ogf5n.fsf@mimer.null.dk>, Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Har du erfaringer med denne?

Nej, beklager, har bare læst dokumentationen i tidernes morgen.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Woodward's Law:

Fra : Steffan Søndermark

Dato : 03-02-02 19:16

Hej,

Mod_bandwidth til Apache kan det du søger...

http://www.cohprog.com/mod_bandwidth.html

--
Steffan Søndermark
- Servage.com