kt333?
Fra : Gimmer

Dato : 02-02-02 11:55

er der kommet et nye chipsæt fra via som hedder kt333?
jeg gik ellers rundt i min lille isoleret verden og troede det nyeste ny var
kt266A!
der kan man bare se..... hvor kan jeg læse om det (hvis det altså er kommet,
hvilket det må være da en skriver han har købt det!)
vh Gimmer

--
//Gimmer
Email: Gimmer19@hotmail.com

Fra : Jakob M

Dato : 02-02-02 15:16

"Gimmer" <gimmer19@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> er der kommet et nye chipsæt fra via som hedder kt333?

Nej, det skulle komme en gang i marts.
http://www.google.com/search?hl=da&ie=utf-8&oe=utf-8&q=kt333&btnG=Google-s%C
3%B8gning

> [...]
kommet,
> hvilket det må være da en skriver han har købt det!)

Hvem har købt det ?.

Mvh
Jakob

Fra : Gimmer

Dato : 02-02-02 17:43

jeg læste i en anden gruppe at en ved navn "sadat" ville have det "nyeste"
chipsæt og ikke det jeg forslog (jeg forslog kt266A)
derfor denne tvivl!
vh Gimmer

Fra : Sadat

Dato : 03-02-02 05:17

> jeg læste i en anden gruppe at en ved navn "sadat" ville have det "nyeste"
> chipsæt og ikke det jeg forslog (jeg forslog kt266A)
> derfor denne tvivl!

Det må du undskylde hvis jeg misledte dig ;)

Men det var min fremtidige opgradering jeg snakkede om... har planlagt at
opgradere her i starten af marts hvor alle de nye chipset/grafikkort og m.m
er ude!

--
Sadat ~ No Ones Iller
Sadat@mail.dk

- The good turn bad, and the bad die young

Fra : Gimmer

Dato : 03-02-02 11:03

fino... så er jeg med igen!
vh Gimmer

Fra : Jan Morgils

Dato : 14-03-02 14:11

In article <3c5d0ad1$0$89088$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
gimmer19@Hotmail.com says...
> fino... så er jeg med igen!
> vh Gimmer
> "Sadat" <sadat@mail.dk> wrote in message

> "nyeste"

> m.m

Hej med Jer
Jeg har selv med stor fornøjelse læst en masse om bundkort ydelser, og
teknologi på www.tomshardware.com
Så hvis I ikke kender dette sted, så er her fidusen givet videre.

Jan M.