Linux RedHat 7.2 installation...
Fra : Steen Broelling

Dato : 02-02-02 09:59

Hej

Nu har jeg indenfor de sidste 14 dage installeret subjekt 4 gange. Er der
nogen der kan forklare mig, hvorfor installtionen de første 3 gange kørte
100% OK, og at den selv satte en Xserver op, som fungerede perfekt.

Og at den så nu her 4. gang IKKE selv kunne finde ud af at sætte
Xserveren op, selvom installationsprotokollen har været fuldstændig
identisk med de øvrige gange.
Denne gang skulle jeg blot køre Xconfigurator, hvorefter det ruller. Der
er dog én forskel. Her sidste gang har jeg IKKE formateret mit /home
directory. Men jeg havde slettet alt, hvad der ikke var mine egne
dokumenter, altså alt hvad der tilhørte styresystemet.

Hvorfor denne forskel!?? Blot af nysgerrighed...

MVH Steen
--
/mail strix@mail.dk
/usr/home http://www.broelling.dk