Erfaringer med multi-printere?
Fra : Anette Nielsen

Dato : 02-02-02 00:47

Er der nogen af jer der har haft en multimaskine - med
print(scanner/kopi - i længere tid? Har I gode erfaringer? Med hvilke
mærker/modeller?

Jeg skal købe printer og scanner, og kopifunktion er jo også rar at
have, men jeg er lidt skeptisk mht. om de er holdbare - bliver ved med
at fungere i længden?
Det er til professionel brug, så det skulle gerne holde rimeligt
længe, og fungere ordentligt.

Jeg ved godt at printkvaliteten er glimrende, og at det prismæssigt er
ret smart (det er derfor jeg spørger, det lokker jo...).

Anette

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 02-02-02 12:11

Jeg har brugt en Hewlett Packard officejet G85 i 1 år nu, jeg er meget
tilfreds, den virker perfekt og er meget let at benytte.
Udover de funktioner du nævner indeholder den også fax.
Mvh.
Christian

Fra : Jens Jensen

Dato : 02-02-02 21:29

Jeg har dårlige erfaringer med HP PSC 750. Jeg havde 3 af dem på besøg hos
mig - men da scanneren var møgbeskidt indvendigt på dem alle (åbenbart et
problem på netop den M ulti ifølge andre folk) opgav jeg at finde een der
ikke var beskidt.
Købte så en HP G55 som er en tand ældre end PSC750. Den er meget nem at
bruge, er hurtig, uovertrufen kvalitet og svarer faktisk til den Christian
Skau skriver om, nemlig G85. Den eneste forskel er vist nok manglende Fax på
G55.
G85 var den bedste i en test foretaget af Bladet PC Planet.
Skulle jeg vælge igen blev det en G85 eller G55 igen.
G55 sælges ved Elgiganten for 2999,00 kr.

/Jens.