sikkerhedskode nokia 3310
Fra : briansj23

Dato : 01-02-02 23:06

jeg har et spørgsmål som der er nogle som åbner nokia 3310 sikkerheds
kode op ???
sa jeg har en som jeg ik har sikkerheds kode til .
jeg er fra brøndby. skriv til mig.. på briansj24@msn.com
hvis du kan åbne sikkerhedskoden.
pris .. ????????

hilsen brian

http://www.kandu.dk/

Fra : helloo.dk

Dato : 01-02-02 23:25

Har forsøgt at skrive til dig direkte men mail'en kom retur.
jeg kan hjælpe dig. men ikke her. kik i
dk.marked.privat.telefon.mobil
Hilsen Dan

--
Læg mærke til Reklamen er væk.....
ICQ : 11143479

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-02-02 02:01

Dan, som ikke bruger sit navn i From-feltet skrev:

>Har forsøgt at skrive til dig direkte men mail'en kom retur.

@kandu.dk er ofte noget bras. Men Brian skrev en mailadresse som der
højst sandsynligt virker.

>jeg kan hjælpe dig. men ikke her. kik i
>dk.marked.privat.telefon.mobil

Du ved godt at det er gruppen at handle i, men du bliver alligevel ved
med at handle i de forkerte grupper?!

>Læg mærke til Reklamen er væk.....

Det er sådan set ligegyldigt om din signatur er der eller ej. Du
bliver ved med at handle i news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock - som
du rigtignok ved IKKE er til handel! Så lad venligst være med at
handle i denne gruppe!

FUT: dk.admin.netikette

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 02-02-02 04:06

Lasse Hedegaard wrote:

> @kandu.dk er ofte noget bras. Men Brian skrev en mailadresse som der
> højst sandsynligt virker.

Hold dine meninger for dig selv ellers tilhøre det en snak gruppe...!

> Du ved godt at det er gruppen at handle i, men du bliver alligevel ved
> med at handle i de forkerte grupper?!

Spænd hjelmen (Hvis du ikke forstår det så slå det op...!)

> [...]
> bliver ved med at handle i news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock - som
> du rigtignok ved IKKE er til handel! Så lad venligst være med at

Du er sku' for meget spænd hjelmen...! Du kan bare ikke se igennem
fingre med det kan du? Det er folk som dig der indfører fotofælder og
andet lort...!

/bm

--
Unlocking af mobiltelefoner...!
--> gsmunlock.dk <--

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-02-02 12:43

Boris Mathiasen skrev:

>Hold dine meninger for dig selv ellers tilhøre det en snak gruppe...!

Jeg fortæller Dan, at han kunne bruge den mailadresse der stod i selve
indlægget, og ikke den der stod i From-feltet. @kandu-adresser virker
oftest ikke.

>Spænd hjelmen (Hvis du ikke forstår det så slå det op...!)

Unødig kommentar - uden noget reelt indhold.

>Du er sku' for meget spænd hjelmen...!

Det har du skrevet en gang - det bliver ikke mere indholdsrigt af at
skrive det igen.

>Du kan bare ikke se igennem fingre med det kan du?

Jeg vil gerne holde gruppen fri for handel, det har du ret i.

>Det er folk som dig der indfører fotofælder og andet lort...!

Det vidste jeg ikke at jeg havde beføjelse til.

PS! Respektér venligst FUT'en, du er udemærket klar over, at denne
snak ikke hører til i unlock-gruppe! Hvorfor så fortsætte debatten i
denne?

venligst,
Lasse Hedegaard

--