GRATIS SMS???
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 30-12-00 19:15

Hej NG!

Jeg har lige fået at vide af en ven, at man kan sende GRATIS sms'er til alle
Nokia telefoner, hvis man gør flg.:

Går ind i Indstillinger - Sikkerhedsindstillinger - Lukket brugergruppe
Her trykker man på "til", og skriver tallene 666
Går man så helt ud af menuen står der 666 på displayet nedenunder
operatørlogoet. Det skulle efter sigende så være gratis at sende en sms til
en anden Nokia.
Det kan jeg ikke helt forstå kan passe. -Min telefon får da ikke at vide
hvilken slags mobiltelefon man sender til??? -Og hvad er lukkede
brugergrupper i det hele taget???

Håber på et svar, og GODT NYTÅR!!

mVh
Lasse Rønlev

Fra : Betahelix

Dato : 30-12-00 19:19

*lol*

Nogen har prøvede at bilde mig ind at du kan spore politiket på samme
måde..... er det svar nok til dig? *g*

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 30-12-00 19:24

hehe

-Og så kommer der vel store raketter ud af antennen hvis man skriver 2001???

Tak for svaret!
Men er der nogen der ved hvad det der Lukket brugergruppe skal bruges til???
Der må da være en grund for faen!

Lasse

Fra : N/A

Dato : 31-12-00 18:46

Fra : [SFS]Razzia

Dato : 31-12-00 18:46

prøv *#746025625* så skulle man kunne sende gratis sms..
Jeg tror det virker
jeg har spærring på ved 100 kr og jeg sender 10-20 beskeder om dagen og
ringer lidt..

har lige fået min regning i dag.. 64 kr på en måned...

Det er mindste jeg nogensinde har haft...

mvh. Rasmus

Fra : Jan Olsen

Dato : 02-02-01 18:19

Virker sq da ikke en skid!!! Koden: *#746025625# kan kun bruges til at
kontrollere, om uret på SIM-kortet kan stoppes. Intet andet så gratis SMS
eller opkald er intet andet end rygter *GGGG*