Adapter fra PS/2, USB eller LPT til fuldt ~
Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 01-02-02 16:32

Skal _helst_ (ikke nødvendigvis) fungere med DOS.

Hvor finder man det bedst til hvilken pris? =)

Har luret EDBpriser.dk, men synes ikke at kunne finde noget. Fandt dog
en hos computerstore til 529 + moms (USB -> seriel)... det er mange
penge for en seriel port.

Nogle bedre forslag?

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 01-02-02 17:59

"Henrik Koksby Hansen" <kaptajnen@koksby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har luret EDBpriser.dk, men synes ikke at kunne finde noget. Fandt dog
> en hos computerstore til 529 + moms (USB -> seriel)... det er mange

Har du overvejet at sætte endnu et kort i din PC?

www.edbpriser.dk kan du finde disse under Hardware / I/O kort.

Vær opmærksom på om du skal bruget et ISA eller PCI kort (den connector der
er på din PC's bundkort) til din maskine.

God fornøjelse

Claus

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 01-02-02 18:15

> [...]
>
>Vær opmærksom på om du skal bruget et ISA eller PCI kort (den connector der
>er på din PC's bundkort) til din maskine.
[..]

Det er en bærbar (Compaq) desværre... Findes det som indstikskort?
Hedder det PCMCIA eller sådan noget?

vh
Henrik

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 02-02-02 09:03

> Det er en bærbar (Compaq) desværre... Findes det som indstikskort?
> Hedder det PCMCIA eller sådan noget?

Jep det hedder PCMCIA, men selv om jeg ikke vil udelukke, det så har jeg dog
aldrig set et sådan kort.

Claus

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 02-02-02 13:51

>Jep det hedder PCMCIA, men selv om jeg ikke vil udelukke, det så har jeg dog
>aldrig set et sådan kort.
[...]

Okæy. Jeg tror heller ikke det findes. =)
Men er der andre løsninger? Jeg ved at der findes USB->COM, men dem
jeg har fundet koster ca. 500 bobs... øv...

vh
Henrik