Dato konventering fra format dd-mm-yyyy ti~
Fra : oz

Dato : 01-02-02 16:19

Hej NG

Er der nogen der kan hjælpe mig med at laven en eller anden funktion der
konventerer fra dd-mm-yyyy til formatet mm-dd-yyyy?

Et link til en site ville være super eller et eksempel...

God weekend til jer =)

Oz

Fra : Anders Lund

Dato : 01-02-02 18:08

oz <gonzo@strike-team.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a3ebgq$sd2$1@sunsite.dk...
> Hej NG
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig med at laven en eller anden funktion der
> konventerer fra dd-mm-yyyy til formatet mm-dd-yyyy?
Jeg kan bedst lide at have 100% kortrol over det, jå jeg gør som følger:
dato = "01-02-2002"
dato = Month(dato) & "-" & day(dato) & "-" & year(dato)

Mvh
Anders Lund