FSO + <% %>
Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 01-02-02 15:14

Hejsa i gruppen

Jeg leger lidt med FSO hvor jeg skriver en fil med asp indhold... den melder
dog fejl, når jeg skriver <% og %>

F.eks.:
ObjFile.WriteLine("< % Set [...]")
^^^

Det virker som om den tror den skal afvikle indholdet i stedet for at skrive
det til filen?
Hvordan pokker får jeg skrevet dette i min fil?

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 01-02-02 15:43

"Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skrive
> det til filen?
> Hvordan pokker får jeg skrevet dette i min fil?

Jeg fandt selv svaret på Netcoders:

<% kan skrives normalt mens %> skal skrives således: ("%" & Chr(62))

Reff.:
http://asp.dk/forum.asp?mode=show_message&tech_id=1&forum_id=2&message_id=44
900

--