Problem!!!
Fra : Frederik Gustafsen

Dato : 01-02-02 14:16

Hej.

Jeg ved ikke rigtig om det er den rigtige gruppe, men jeg prøver lige ad
lige vel. Jeg har Win XP Pro. og nogen gange stopper musen i 5-10 sek jeg
kan ikke bevæge den! men jeg kan sagtens bruge tastaturet! meget underligt.
Så jeg ville høre om der er andre der har haft det problem og hvordan jeg
løser det.

Hilsen Frederik

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 01-02-02 14:28

"Frederik Gustafsen" <fdlg@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
underligt.
> Så jeg ville høre om der er andre der har haft det problem og hvordan jeg

Hviken mus har du? Hvilken driver bruger du?

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Thïngmand

Dato : 01-02-02 16:01

> lige vel. Jeg har Win XP Pro. og nogen gange stopper musen i 5-10 sek jeg
> kan ikke bevæge den! men jeg kan sagtens bruge tastaturet! meget
underligt.

Hvis det er en trådlås, lyder det som om at den kunne trænge til nogle nye
batterier...