Sikkerhed?
Fra : Gimmer

Dato : 01-02-02 13:30

jeg har lige et spørgsmål mere!
findes der ikke et software program som kræver password ved startup, og kan
sikre at men ikke kan læse fra de to hd´s som sidder i maskienen SELV OM man
skulle finde på at tage dem ud og sætte i en andem maskine?
vh Gimmer

--
//Gimmer
Email: Gimmer19@hotmail.com

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 01-02-02 13:41

Gimmer wrote:

> [...]
> sikre at men ikke kan læse fra de to hd´s som sidder i maskienen SELV OM man
> skulle finde på at tage dem ud og sætte i en andem maskine?

www.pointsec.com.

Det du skal kikke efter hedder harddisk krypteret.

Fra : Gimmer

Dato : 01-02-02 14:02

okay... men hvad koster det?`
vh Gimmer
det frem går ingen steder!

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 01-02-02 14:08

Gimmer wrote:

> okay... men hvad koster det?`

Hvor mange brugere skal bruge det?

Andre produkter kan du finde på:

http://directory.google.com/Top/Computers/Security/Products_and_Tools/Cryptography/Harddisk_Encryption/

eller

http://www.google.com/search?q=harddisk+encryption

Fra : Gimmer

Dato : 01-02-02 15:17

er der nogen af dem som laver power up password?
vh gimmer

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 01-02-02 15:21

Gimmer wrote:

> er der nogen af dem som laver power up password?

ja.

Fra : Gimmer

Dato : 01-02-02 16:35

aha.... hvilken? jeg har nu kigget dem igennem og installeret et par
stykker, men der var ingen af dem son jeg lige kunne få til at lave powerup
password!
vh Gimmer