Sikke en omgang
Fra : Birgitte

Dato : 01-02-02 12:55

Så har 9 af mine missebørn lige fået den første vaccination .......Mennnn

Jeg samlede alle i en stor transporter på hjul,- stor fejl
En' blev køresyg og s... i kassen, så alle var faktisk smurt ind fra a-z.
Thihi...et lille hurtig missevaskeprogram og let tørring, så var de klar til
dagens undersøgelse og vaccination, nok ikke lige med den skønneste duft,
men friske på opdagelser det var de
Utrolig nok,- så tog alle killingerne det med ophøjet humør, de svansede
rundt overalt, og ikke en' af dem sagde et kny da prikket kom.

Lykkelig hjemvendt og stadigvæk fuld af liv.
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 01-02-02 13:50

Hej
Sikke en flok at have med til dyrlægen
Jeg fik vaccineret en enkelt killing + en labradorhvalp i tirsdags. Katten
spandt så højt at dyrlægen måtte opgive at lytte på hjertet. Både hund og
kat tog det fint, jeg tror ikke at de mærkede stikket. Vi fik at vide at de
godt kunne blive lidt sløje dagen efter, men nej, hunden havde vist fået en
pepsprøjte i stedet for, i hvert fald lavede han endnu flere ulykker end
ellers og killingen var helt som ellers (det vil sige at hun nærmest
løber på væggene, det er en siameser).
Hilsen Vibeke Lerche
homepage: http://home1.stofanet.dk/battlefield

Fra : Pernille Scharff

Dato : 01-02-02 14:16

Hej Birgitte,

det lyder vel nok hyggeligt *BVADR*. Jeg er normalt tilhænger af at ha'
kattene i hver deres kasse af samme årsag, men jeg plejer selvfølgelig
heller ikke at skulle afsted med 9 på en gang!! Der er heller ingen af
mine der har skældt ud over at blive stukket, de var ret ligeglade begge
to. Og Silk spandt selvfølgelig så meget at man ikke kunne lytte på ham,
så han måtte hen til vandhanen for at holde op. Jeg gad vide hvornår det
går næste gang nu hvor han har fundet ud af at vandhaner er til at
drikke af *fnis*

Glæder mig i øvrigt til at hilse på dig i Roskilde!

/Pernille

Fra : Pernille Scharff

Dato : 01-02-02 14:18

> Jeg gad vide hvornår det
> går næste gang nu hvor han har fundet ud af at vandhaner er til at
> drikke af *fnis*

Kom igen, der skulle selvfølgelig stå "hvorDAN det går" - arrrgh...

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-02-02 15:22

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> [...]
> rundt overalt, og ikke en' af dem sagde et kny da prikket kom.
>
> Lykkelig hjemvendt og stadigvæk fuld af liv.

Griner, tja Birgitte man bliver jo klogere *gg*
Må ellers have været noget af en oplevelse, at skulle holde styr på
sådan en flok..;D

Egentlig havde jeg da også regnet med, at siden det er så mange, kunne
dyrlægen komme ud til dig, når der ikke var tale om "indgreb", men
naturligvis kan jeg da godt se en fordel i at de "små" (for MCO'er er jo
"store" i den alder), prøver turen inden næste gang. Det har sikkert
været lykke hos dyrlægen mm, med så mange små størrelser på en gang ;D
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 01-02-02 16:54

Hej Henrik

Du har så evig ret, min dyrlæge plejer normalt at komme herud i september og
vaccinere alle kattene, men med killinger vælger vi selv, at bringe, så
kattene på den måde lære bilen at kende.
De lugter nu ikke særlig godt idag, men først imorgen får de alle en lille
skyl, så får de jo også bekendskab med vand *GGG*
2 ud af 9 var nu Norsk Skovkat

Normalt når vi køre har vi store hundetransportkasser " Str til en
Sanktbernharder hund" hvor de så har både toilet vand og mad med på turen,
den kan desværre kun være i vores Chrysler og ikke i vores lille Ford
Escort.
Når vi køre i den lille bil har vi en transportkasse der godt kan være 3
voksne katte i, den blev brugt idag, men trænger vist lige til en skyl.
Mange missekram fra Birgitte og 9 nu stille killinger ;-/
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-02-02 20:36

> [...]

> De lugter nu ikke særlig godt idag, men først imorgen får de alle en lille
> skyl, så får de jo også bekendskab med vand *GGG*

Joe, jeg vidste godt at der også var NFO'er med..;D
Har jo været inde på jeres hjemmeside og kigge lidt, (når Melissa sover
i et andet rum *gg* ) det er smart nok at vænne dem til bilen, kan
lige forestille mig en killingekøber, som kommer hjem med en miv smurt
ind i l..., ømt syn ;((

> [...]
> Sanktbernharder hund" hvor de så har både toilet vand og mad med på turen,
> den kan desværre kun være i vores Chrysler og ikke i vores lille Ford

Gylp, en Sanktbernharder hund.. følger der så også en truck med når
man køber sådan en, jeg ser noget i retning af en 20" container for
mig *gg*

> Mange missekram fra Birgitte og 9 nu stille killinger ;-/
> www.truetrust.dk
Nåe, stakkels små vi iler med en nussetur og et stort spinbrum ;D