Mailman
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-02-02 13:05

Greetings!

Er der nogen der ved hvordan jeg skal sætte en mailingliste op så der _ikke_
kræves liste-administrator godkendelse af hvert indlæg ?

Det er jo ikke et Big-Brother samfund; det er den frie verden...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 01-02-02 13:10

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> writes:

> Greetings!
>
> Er der nogen der ved hvordan jeg skal sætte en mailingliste op så der _ikke_
> kræves liste-administrator godkendelse af hvert indlæg ?

Det afhaenger en del af hvilken mailingliste det er du bruger.

Majordomo har en konfigurationsfil man kan pille i.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-02-02 13:39

"Thorbjoern Ravn Andersen" <thunderbear@bigfoot.com> wrote in message
> Det afhaenger en del af hvilken mailingliste det er du bruger.

Mig bekendt er der kun postfix til det + plus et script (newlist) til at
oprette mailinglisten med.

> Majordomo har en konfigurationsfil man kan pille i.

Jeg ka ikke finde andet end mailman og postfix på maskinen.

newlist residerer under mailman.

Fra : Bo Simonsen

Dato : 01-02-02 22:51

In article <3c5a8c87$0$245$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Jesper G.
Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

> Jeg ka ikke finde andet end mailman og postfix på maskinen.
>
> newlist residerer under mailman.

Jeg mener pr. default kan alle members poste, hvis de blot er registeret,
i mailman.

Bo Simonsen

Join the GNU Generation

Fra : Hroi Sigurdsson

Dato : 01-02-02 23:47

"Jesper G. Poulsen" wrote:

> Er der nogen der ved hvordan jeg skal sætte en mailingliste op så der _ikke_
> kræves liste-administrator godkendelse af hvert indlæg ?

Du kan ændre det fra administrationsinterfacet
(http://localhost/mailman/ alt efter hvordan du har sat det op).

--
Hroi Sigurdsson hroi@asdf.dk
Danske nyhedsfeeds i RSS-format: http://asdf.dk/rss/da/