Er dette en god computer??
Fra : Jacob

Dato : 01-02-02 13:02

AMD Thunderbird 1400 Mhz med coolermaster
Asus bundkort
512 DDR Apacher ram
30mb IBM harddisk 7200 omdrejninger
Asus geforce2MX 32 mb
40x plextor cddrev
Creative Sound Blaster Live

?? Hvor meget skal jeg give for den ??

Fra : Martin Ehmsen

Dato : 01-02-02 13:06

Jacob wrote:

> AMD Thunderbird 1400 Mhz med coolermaster
> [...]

Jeg har lige købt en Athlon XP 1900+, hvor den enste forskel for din er
at jeg har en 60 GB Segate Barracuda, i stedet og 64 MB geforce2
Jeg gav 12.500 kr
Så jeg vil mene at ca. 10.000 kr eller derunder vil være rimeligt, hvis
den altså er ny, og du får noget service med...

Martin Ehmsen

Fra : Tommy Kreutzfeldt

Dato : 01-02-02 13:16

"Jacob" <jeo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> 30mb IBM harddisk 7200 omdrejninger

Lige lovlig lille HD ;)

Mith

Fra : Zed

Dato : 01-02-02 14:22

"Tommy Kreutzfeldt" <tommy@kreutzfeldt.dk> skrev i en meddelelse

> "Jacob" <jeo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Lige lovlig lille HD ;)

men hurtig siger jeg dig!
...den kan helt sikkert fyldes på et par sekunder..kan du det med din hd? :P

Fra : orbital

Dato : 01-02-02 14:57

On Fri, 1 Feb 2002 13:02:15 +0100, "Jacob" <jeo@post6.tele.dk> wrote:

>AMD Thunderbird 1400 Mhz med coolermaster
ikke XP serien, kører den 10.5x133 eller 14x100 ?
>Asus bundkort
>512 DDR Apacher ram
sikker på, at det er DDR ram ? og ikke sdram.
>30mb IBM harddisk 7200 omdrejninger
>Asus geforce2MX 32 mb
lidt passé til spil, men ellers Ok.
>40x plextor cddrev
det må da være en brænder ? 1610TA ? plextor cd-drev er vist kun
scsi, men brænderne er til IDE.
>Creative Sound Blaster Live
>
>?? Hvor meget skal jeg give for den ??

Jeg får nypriserne til ca. 7000, da den blev købt.

I dag koster 512 Mbyte apacer ddr ram jo 2000, men dengang ca. 1000
kr.

Hvad den 4000 ?
Hvis ikke, det er en brænder, så 500 mindre.

mvh

John

Fra : Michael Thomsen

Dato : 01-02-02 15:09