Udstilling Roskilde - hvem kommer?
Fra : Pernille Scharff

Dato : 01-02-02 10:02

Hejsa,

hvor mange af jer skal på udstillingen i Roskilde - med/uden katte? Jeg
skal alligevel til Kbh. så jeg tager lige en stop-over i Roskilde -
losser bagagen ind i en boks og tager et par timer på udstilling inden
jeg futter videre til Amager *G* Så var det jo rart at vide hvor mange
af jer jeg skal huske at se efter derovre!

/Pernille (der glæææææder sig til at se smukke misser og til at være en
hel uge i Kbh.)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-02-02 10:12

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> wrote in message
> [...]
> jeg futter videre til Amager *G* Så var det jo rart at vide hvor mange
> af jer jeg skal huske at se efter derovre!

jeg kommer i hvertfald med kæresten...... uden katte dog*G*
men vi har prøvet at få en aftale med trine ( luna og emils mor) om at tage
derned sammen....... vi skal såmænd bare have bekræftet det sidste....
jeg tager kamera med og knipser garanteret en masse billeder... både af
folkene og misser ( nok mest misserne)

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Denise

Dato : 01-02-02 10:29

Hej
Manden og undertegnede har også tænkt os at komme, men hvad tid
kommer I andre der ikke skal udstille ?
Hilsen Denise

Fra : Pernille Scharff

Dato : 01-02-02 10:58

> Hej
> Manden og undertegnede har også tænkt os at komme, men hvad tid
> kommer I andre der ikke skal udstille ?
> Hilsen Denise

Tjaeh, jeg regnede med at tage et tog fra Odense ved 10-tiden (9.47 tror
jeg nok) og så kommer jeg henad 11-11.30 tiden. Men da jeg skal følges
med min søster noget af vejen kan det nemt ændre sig!!

/Pernille

Fra : Lene Vang

Dato : 01-02-02 11:10

jeg er der ved en 11-11.30 tiden. med eller uden følgeskab...

Fra : Denise

Dato : 01-02-02 11:56

Hej
Det kunne jo være sjovt at ses, men da vi jo ikke kender hinanden af
udseende,
allesamme, hvordan kan vi vide hvem der er hvem.
Vi kunne jo mødes i BB-standen eller Somaliestanden, hvis der er nogen den
dag.
Eller vi kunne allesammen blive rent til grin og sætte en lille pelsmus fast
på trøjen
med en sikkerhedsnål, så hvis man ser en person med en mus som smykke, så
ved man
det er en fra NG'en, og kan gå hen og hilse på. ).
Alle andre vil jo nok tro det er en ny mode der bliver indført, og vi har jo
alle en
pelsmus, hvis vi får lov af kattene at låne (ellers købes de jo billigt
derude).
Eller er det for "far out", har I så en anden ide.
Hilsen Denise

Fra : Helle_Andersen

Dato : 01-02-02 12:46

"Denise" skrev d. 01-02-02 11:56 dette indlæg :
> [...]

> ved man
> det er en fra NG'en, og kan gå hen og hilse på. ).

*LOL* Hvis der så kommer en lille fræk aby flyvende gennem luften og
bider sig fast i musen og ellers ikke er til at skrabe af igen - ja, så
har I fundet Kesto

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Pernille Scharff

Dato : 01-02-02 12:42

Jeg må sikkert gerne låne en pelsmus når bare jeg ikke ta'r en af dem
der rasler *G* de har også sådan nogle sindssyge farver....men vi kan
også finde et fornuftigt mødested? Er der andre forslag?

/Pernille

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 01-02-02 15:14

> [...]
> dag.
> Eller vi kunne allesammen blive rent til grin og sætte en lille pelsmus

Tjaa, eller også holde øje med hvornår skovkatteringen præsenterer sine
topkatte !! Efter det er der nemlig "reception" i vores stand og vi holder
"udsalg" med alle vores ting *grin*
Så bliver det jo også sagt i højtallerne hvornår det er

Bare et forslag

Mette

Fra : Birgitte

Dato : 01-02-02 16:57

Hej Mette
Det var faktisk en kanon god ide
Jeg vil lytte efter i højtaleren
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Mette B. Rahm" <NOSPAMmette@dk-gillian.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "udsalg" med alle vores ting *grin*
> Så bliver det jo også sagt i højtallerne hvornår det er

---
DK. True Trust

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-02-02 16:01

Denise wrote:

> [...]
> alle en
> pelsmus, hvis vi får lov af kattene at låne (ellers købes de jo billigt

Fed idé, Denise - Den Hemmelige Museklub (DHMk)! *fnis* Nu må jeg til at
lede efter Dittes gemmesteder, hun har masser af mus, men hvor...
Jeg regner nemlig også med at kigge ind, sikker ifølge med manden. Vi
dukker dog nok først op hen ad eftermiddag. (Ja, jeg ved godt at der er
roligere om formiddagen - men vi er natteravne her i huset - alle 4)

Mange hilsner fra Ann R

Fra : Denise

Dato : 01-02-02 17:41

Hej Ann

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> skrev i en meddelelse

[...]

Super smart navn hihi, og så kan vi få den kreative Ann K til at lave
badges eller måske
nogle af sine flotte tørklæder til os, så kan vi altid kende hinanden, og så
kan
vi lave en klan, wow, med optagelseskriterier der bl.a. indebærer, at man
skal
have mindst 1 kat, ja kun fantasien sætter grænser ). Sidder og
smågriner,
mens manden ryster på hovedet.
Jeg tager mus på, men som Mette foreslog kan vi jo godt alligevel holde øje
med skovkatteringen, men for os der ikke er der hele dagen, er det er jo
ikke
sikkert det lige sker når vi er der, og nogle gange synes jeg heller ikke
kan
kan tyde hvad de siger.
Vi kommer ved 12-13 tiden, håber vi ses.
Hilsen Denise

Fra : Trine Piltoft

Dato : 01-02-02 17:48

> Eller vi kunne allesammen blive rent til grin og sætte en lille
pelsmus fast
> på trøjen med en sikkerhedsnål............

ÆV jeg skal desværre ikke til Roskilde - kunne ellers godt have tænkt
mig at se en hel flok skrupskøre mennesker "iklædt" en mus *SSS*.

Trine P. (der istedet skal lave nyt køkken hele weekenden.)

Fra : Lene Vang

Dato : 01-02-02 18:06

*Snøft* Hvad med os som ikke ejer en mus.. Må vi ikke være med...

Fra : Denise

Dato : 01-02-02 18:35

Hej Lene
Selvføøøøølgelig. Men ellers kan man købe en mus i standen, den koster ikke
ret
meget, og så kan du jo tage sikkerhedsnål med hjemmefra.
Jeg køber jo et katalog derude, så kan man i det midste finde udstillerne,
og forstyrre
dem lidt, de sidder alligevel og keder sig og drikker kaffe )).
Hilsen Denise

Fra : Camilla Scharff

Dato : 01-02-02 19:01

Ok - har nu fisket to mus frem fra under skænken, hvor de har ligget i gud
ved hvor lang tid... 1 til mig og 1 til misserne!
Og Cino er gået fuldstændig grassat på musen, den får så mange bank, at det
er helt utroligt! Tutten, som har suset rundt med en mini-tennisbold, blev
helt forbløffet da hun så sin "gamle" far gå sådan amok - og endnu mere
forbløffet da han præsterede at både knurre og hvæse med kæften fuld af mus
*G*, og ham der ellers aldrig hvæser eller knurrer....

Men altså, jeg skal jo udstille i Roskilde, så jeg er der også - med mus på

Vi ses,
Camilla

Fra : Helle Andersen

Dato : 01-02-02 20:41

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mus
> *G*, og ham der ellers aldrig hvæser eller knurrer....

Nåååååååååårrrrhhhh !!! Det ville jeg gerne have
oplevet

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Helle_Andersen

Dato : 01-02-02 12:44

"Pernille Scharff" skrev d. 01-02-02 10:02 dette indlæg :
> [...]
> jeg futter videre til Amager *G* Så var det jo rart at vide hvor mange
> af jer jeg skal huske at se efter derovre!

Camilla og jeg kommer som udstillere.

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Birgitte

Dato : 01-02-02 12:47

Jeg kommer også Jeg har en kat "killing" med, min nye hemmelige hankat
*S* som ikke er annonceret eller vist billeder af nogen steder

Det er en Maine Coon klasse 12 gr.8 altså en sortsilver blotchedtabby-hvid.
Jeg synes om ideen med at hænge en lille broche/mus på tøjet, men ellers kan
jeg sige, at jeg tager hvide bukser på, korthåret og brunette....
andet kendetegn er 2 guldnegle på hver hånd.

Det vil være så hyggeligt, at man kan sætte ansigter på alle skribenterne.
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Denise

Dato : 01-02-02 13:25

Hej Birgitte
Jamen, det bliver da spændende at se den lille nye, hvis det var en af dem
der blev vaccineret, så er duften vel gået af til den tid ).
Ja, det vil nok være lettere at se hvis man har "mus" på end negle, med
mindre
du altså går med fingrene i vejret hele tiden.
Hihi, man kunne også lave et skilt og have en tragt, så man kan gå og kalde
"alle fra Kat NG bedes samle sig i fjerneste hjørne af hallen".
Jeg tror jeg tager mus på, men jeg håber altså ikke jeg er den eneste der
bliver
til grin (jeg tror ikke jeg siger noget til manden, for så vil han bare ikke
følges
med mig, og det kan jo være han ikke opdager det, hvis han går bagest ).
Hilsen Denise

Fra : Pernille Scharff

Dato : 01-02-02 13:37

Hej Denise,

> [...]
bare ikke
> følges
> med mig, og det kan jo være han ikke opdager det, hvis han går bagest
).

Da jeg kun skal følges med mig selv tager jeg også mus på - håber
jeg.... hvis ikke kattene har smidt den eneste brugbare væk! De har en
enormt lækker lille mus i ruskind, men den er ikke så populær som alle
de pelsede *G* så den forsvinder ikke så tit og er heller ikke så
hærget - de fleste af de "rigtige" pelsmus har ørerne i trævler og ingen
hale *fnis*

Så vi kan i hvert fald se fjogede ud sammen med vores mus!

/Pernille

Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-02-02 13:36

Hej Pernille

Det var synd for mig at jeg ikke træffer dig, jeg skal nemlig besøge en
hundeudstilling i stedet for.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Nina

Dato : 01-02-02 18:11

Jeg kommer også, men bare som "kigger". Skal nok iføre mig en pelsmus

Der er jo også udstilling den 3 marts i Herlev. Der kommer jeg tilgengæld
med 3 cooner.

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : Ann K

Dato : 01-02-02 18:42

Hejsa.
Øvvv - jeg kan ikke komme... Skal til agility-træning med Dise kl 11.30
og på arbejde kl 16.00
Ville ellers have elsket at se jer alle iført diverse varianter over
temaet "ramponerede, gennemtyggede pelsmus" *sss*
Jeg ville nemlig ikke selv have haft én på... pels og mus er nemlig kun
sjove her i huset, hvis kombinationen _også_ kan bevæge sig og smager
godt!!!! Og købe sådan nogle legetøjs-pelsmus, blot for at hundene kan
"more" sig i tre minutter... Nej, det er jeg sq* for nærig til!!!

Mvh Ann

Fra : Jette

Dato : 01-02-02 21:29

"Nina" skrev:
> Jeg kommer også, men bare som "kigger". Skal nok iføre mig en pelsmus
>
> Der er jo også udstilling den 3 marts i Herlev. Der kommer jeg tilgengæld
> med 3 cooner.

Herlev! Det er jo perfekt, jeg bor nemlig i Søborg. Så jeg dukker helt
sikkert op til en kigger ... og så vil jeg iføre mig en pelsmus, eller
også går jeg helt amok og får lavet en T-shirt med NG på maven

Mvh. Jette

Fra : Kate

Dato : 01-02-02 22:47

> [...]

> rart at vide hvor mange af jer jeg skal huske at se efter derovre!
>
> /Pernille (der glæææææder sig til at se smukke misser og til at

Jeg ved godt det har været nævnt før, men..... Er det kun Lørdag eller
er der også udstilling Søndag. Jeg kan nemlig ikke i morgen, min mormor
har fødselsdag og jeg har ikke lyst til at blive væk. Men Søndag kan
jeg godt komme til Roskilde.

Kate

Fra : Lene Vang

Dato : 01-02-02 23:06

Hej Kate

Det er om kun søndagen at det foregår.

mvh

Lene Vang

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-02-02 23:50

Kate wrote:

> [...]
> er der også udstilling Søndag. Jeg kan nemlig ikke i morgen, min mormor
> har fødselsdag og jeg har ikke lyst til at blive væk. Men Søndag kan

Øhm - jeg vil vende det om og spørge - er der også udstilling _lørdag_?
Her er et klip fra "Racekattens side" - overskriften:

> Ca. 600 racekatte under samme tag
> Søndag den 3. februar 2002

Ikke en lyd om lørdag...??

Magen hilsner fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 02-02-02 00:16

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@mac.com> wrote in

> Øhm - jeg vil vende det om og spørge - er der også udstilling
> _lørdag_? Her er et klip fra "Racekattens side" - overskriften:

> Ikke en lyd om lørdag...??
>

> Magen hilsner fra Ann R

okay, jamen jeg tror egentligt bare jeg tog for givet at det var bege
dage og at i talte om lørdag
Jamen så vil jeg da også komme og hilse på, må nok skuffe det bli'r
uden mus for Sofie *har* klaret dem

Kate

Fra : Denise

Dato : 02-02-02 12:32

Hej Kate
Jeg sendte også denne privat til dig, så jeg var sikker på du fik den.
Nej - det må du altså undskylde det var en smutter

> Jamen så vil jeg da også komme og hilse på, må nok skuffe det bli'r
> uden mus for Sofie *har* klaret dem

Jamen, Kate de har masser af mus på udstillingen, som jeg er sikker på
dine misser bliver glad for du bagefter tager med hjem. Med mindre du
altså har det bedre inkognito, nu ved jeg jo du er lidt genert *I dare
you*
Jeg er faktisk genert (kommentarer desangående frabedes), og ved ikke
altid hvad jeg skal tale om, når jeg står over for folk face to face jeg
ikke
kender, og det er godt nok lidt problematisk,hvis de selv også er sådan,
så står man der og krummer tæer og taler om vejret (her kan vi så snakke
katte), men alligevel vil jeg da gerne have ansigter på folk.
Du ved når man skriver med dem man kender, så forestiller man sig deres
ansigter
- OG ikke mindst, folk der har katte kan ikke være helt ved siden af,
og det er jo ikke en "date", men et helt uforpligtende møde, og jeg
forestiller det bare som man siger hej, hvem er du, sjovt at skrive med
dig, og så måske have et enkelt billede i lommen af sine misser, for man
orker nok ikke at se store albums på så kort tid.(har nok ikke tid).
For vi kan jo ikke gøre som vi plejer på kattetræffet, lære hinanden
rigtigt
at kende og sidde og tale (råbe) i munden på hinanden i flere timer,
så jeg tager det udelukkende som en chance for at hilse på nogle af
skribenterne.
Håber vi ses.
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 02-02-02 14:43

Denise wrote:

> [...]
> så står man der og krummer tæer og taler om vejret (her kan vi så snakke
> katte), men alligevel vil jeg da gerne have ansigter på folk.

Hej Denise

Jeg ved godt du frabad dig kommentarer - men jeg vil bare sige at jeg
ved præcis hvad du mener. Jeg kan nogle gange ærgre mig over, at jeg
"går glip" af bekendtskaber med andre lidt "stille mennesker" - fordi vi
begge har svært ved at "bryde isen". Men det er klart en fordel at vi
"kender hinanden" lidt her på forhånd. Det føles i hvert fald som vi
gør. Selvfølgelig kender man ikke "et helt menneske" fra en NG - men vi
ved dog lidt her og der, og det hjælper _meget_, når man så møder folk.
Vi ses - håber jeg

Mange hilsner fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 02-02-02 21:00

"Denise" <daugbjerg@c.dk> wrote in

> [...]
> sikker på dine misser bliver glad for du bagefter tager med hjem.
> Med mindre du altså har det bedre inkognito, nu ved jeg jo du er

okay okay, skal se om jeg tager din dare up
Ja, der skulle nok kunne blive afsætning for den rigtige mus. Ja, jeg
kender ikke Lantes smag i mus, men Sofies skal være med pels og ikke
alt for store.

Jamen vi ses i morgen.

Kate

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 02-02-02 11:35

Efter lang tids plagen af kæresten har vi nu besluttet at tage hele den
lange vej fra Århus for at tage til Roskilde. Da jeg kraftigt overvejer at
læse i Roskilde til efteråret kunne vi jo lige slå det sammen med en tur
rund i området, det er ligesom nemmere at søge bolig når man kender området
lidt (eller også er det bare en dårlig undskyldning for at bruge så mange
penge på at tage på udstilling).

Nå men vi er der også ved 11.00 - 11.30 tiden og jeg glæder mig, jeg skal
rigtig holde øje denne gang, det er kun min anden gang og sidste gang
kiggede jeg kun katte (det er selvfølgelig også derfor man er der) men næste
gang skal jeg jo selv udstille regner jeg med så jeg skal rigtig holde øje
med det hele denne gang.

Jeg glæder mig nu også til at skulle have pelsmus på, kæresten gider nu ikke
han synes det er nok at han skal følges med mig *S*

Nå det blev vist lidt langt men jeg glæder mig bare sådan

Camilla Christiansen

Fra : Kate

Dato : 02-02-02 21:01

Wow camilla

Det er godt nok flot at din kæreste og du gider og tage så langt.

Vi ses i morgen

Kate

Fra : Lene

Dato : 02-02-02 14:10

Pernille Scharff wrote:

> Hejsa,

Hej Pernille....

> hvor mange af jer skal på udstillingen i Roskilde - med/uden katte?

Jeg kommer også med 2 NFO´ er Og jeg vil meget gerne være med i den
Hemmelige Museklub :- )) Og hvis jeg ikke har mus på fra morgenstunden, så
er det fordi jeg ikke kunne finde en mus, som ikke er fuldstændig
gennemtygget :- ) Men så er en katteudstilling jo et godt sted at investere
i en ny mus :- )

> /Pernille (der glæææææder sig til at se smukke misser og til at være en
> hel uge i Kbh.)

Mange hilsner fra Lene Lock