Farvel
Fra : Klaus

Dato : 01-02-02 06:57

Farvel for denne gang og kan i alle ha et godt liv !

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-02-02 07:31

"Klaus" <send1@email.dk> wrote in message
> Farvel for denne gang og kan i alle ha et godt liv !

Hej Klaus,

Jeg håber at dit indlæg her er en form for syg humor.
Livet er mere værd end at man bare smider det væk.

Jeg håber du vil tænke det og kontakte enten venner,
bekendte eller tag måske en snak med din læge. Det
er ikke altid, at det er så sort som man selv lige ser det.

Jeg ved ikke hvad det er der sker i dit liv, men du kan
være sikker på at selvmord IKKE er løsningen.

Find nogen at snakke om det med, mig eller nogen af de
andre som har forsøgt at få kontakt til dig.

Selv om vi ikke kender dig, er jeg sikker på at vi gerne lytter
og nogen kan helt sikkert også forstå din fortvivlelse eller
desperation. Lad være med at gemme dig helt væk. Please?

(Dette brev forsøges også sendt til Klaus privat.)
Politiet er kontaktet.

--
John Sahl, Webmaster på <http://www.websetter.dk>
Se vores nyeste projekt på <http://www.MandeZonen.dk>

Fra : Per S.

Dato : 01-02-02 09:30

"Klaus" <send1@email.dk> skrev i en meddelelse
> Farvel for denne gang og kan i alle ha et godt liv !

Det er da godt at se, du stadig er her. Har du lyst at skrive igen, så gør
det endelig. Vi vil stadig gerne lytte....
kærlig hilsen
Charlotte

Fra : Line Illum

Dato : 01-02-02 12:52

Per S. <sydel@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5a50dc$0$62854$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Per S.

Dato : 02-02-02 09:28

--

www.heartnsoul.dk
"Line Illum" <line.illum@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Per S. <sydel@mail.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3c5a50dc$0$62854$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

*SS* takker, desværre ser det ikke ud til, at Klaus er interesseret i at vi
lytter alligevel. Det kan vi jo ikke gøre noget ved.
kærlig hilsen
Charlotte

Fra : Helle Nielsen

Dato : 01-02-02 12:41

Hej Klaus.
Det kan godt være det hele ser meget sort ud for dig men kunne du i det
mindste ikke give livet en lille chance mere og så søge noget hjælp?
Hvad vil du opnå ved at skrive farvel til os her inde? inderst inde tror jeg
du gerne vil stoppes i dit forsøg på at gøre en ende på livet for ellers
ville du ikke skrive farvel og "risikerer" du ikke kunne gennemføre
selvmordet.

Hvad vil du have vi skal gøre? du ved efterhånden at vi snart er mange der
gerne vil hjælpe dig her inde - skriv hvad dit problem er og vi vi alle
støtte dig.

Jeg har selv tidligere forsøgt selvmord men jeg lever sq stadig og NU kan
jeg se nogle gode og positive sider i livet - det kunne jeg ikke før.

Hilsen Helle

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 01-02-02 15:06

"Helle Nielsen" skrev i en meddelelse

> Hej Klaus.
> Det kan godt være det hele ser meget sort ud for dig men kunne du i det
> mindste ikke give livet en lille chance mere og så søge noget hjælp?

Du kan også vælge at se sådan på det, at livet ved du hvad er - hvad med at
bruge den chance du har for at få noget ud af det. Vende det til noget
positvit. Du ved ikke hvad der kommer efter livet, og slet ikke om det er
bedre.

Du ved hvad du har nu, det kan du så vælge at forholde dig til, tage
ansvaret for det. Det er dit valg - jeg mener i bund og grund at vi skal
have lov til at tage vores eget liv - men når det er sagt, så vil jeg også
sige, at jeg kan ikke forestille mig en eneste situation, hvor det valg er
en reel mulighed. Du kan vælge livet hvis du vil - det er op til dig. Og så
vidt jeg kan høre, er der mange mennekser der er villige til at hjælpe dig.

Find et stille sted ude i naturen - gik op i himlen og skrig så højt du kan:
"JEG LEVER"..... tror mig, så føler du dig levende....og start så forfra og
giv livet en chance.

De bedste hilsner og tanker

Kåre

Fra : Sm

Dato : 01-02-02 13:41

"Klaus" <send1@email.dk> skrev i en meddelelse
> Farvel for denne gang og kan i alle ha et godt liv !

I lige måde, skriv når du er der.

Soeren