Udfoldnings program til Mechanical Desktop
Fra : Brian Lænø

Dato : 31-01-02 22:51

Hej ng
Er der nogen der har erfaring med udfoldnings programmer til Mechanical
Desktop.
Jeg skal nok i den nærmeste fremtid anbefale fimaet at købe et udfoldnings
program.
Jeg bruger Mechanical Desktop 4, men jeg regner med at få dem til at
opgradere til 6 ved samme lejlighed.
Jeg skal bruge programmet til at udfolde krumme overflader på højtalere, så
jeg kan få de sande mål på overfladen.
Jeg sender nok et par model tegninger til NTI-Cad center, så de kan afprøve
på de udfoldnings programmer de sælger.
Hvis der er nogen der har nogle erfaringer med udfoldnings programmer til
Mechanical Desktop, så vil jeg gerne høre om det.

--
Brian Lænø