ECS K7S5A og GeForce3 TI200
Fra : Colzen

Dato : 31-01-02 22:20

Hej NG

Jeg har for et par dage siden købt subj. men jeg kan ikke få det til a virke
ordentligt. Det kører fint nok i Windows 2000, men når jeg vil spille (UT,
Insane Racing) kommer problemerne. UT vil ikke køre fuld skærm og Insane kan
ikke finde noget 3D grafikkort. Jeg har installeret nyeste AGP driver (1.09)
fra ECS og prøvet med driverne til GF3 der fulgte med kortet og driverne fra
Nvidia v21.85 og 23.11, men de kan slet ikke vise Windows ordentligt.

Er der nogen der har nogle gode forslag?

Win2k
Creative GF3 TI200
ECS K7S5A
512 MB ram
1700 XP processor (Der kun kører 1100Mhz istedet for 1466, da billedet
fryser ved bushastigheder på 133/133 og 133/100, men kører fint ved 100/100
og ja det er PC133 ram)

Denne meddelse er postet i både dk.edb.hardware.bundkort og
dk.edb.hardware.grafikkort da jeg ikke er sikker på om det er den ene eller
anden del det er galt med.

Håber i kan hjælpe.

Mvh
Claus

Fra : Kenneth Bon

Dato : 31-01-02 22:24

"Colzen" <claus.olsen@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Denne meddelse er postet i både dk.edb.hardware.bundkort og
> dk.edb.hardware.grafikkort da jeg ikke er sikker på om det er den ene

Flash din bios til nyeste version. Det kan være rammen, der giver problemer
på ECS bundkortet - havde selv problemet. Flash bios til nyeste version og
du skulle kunne køre fuld hastighed og stabilt med AGP-kortet.

Hent desuden AMDs AGP-patch her :

http://www.amd.com/products/cpg/athlon-duron/amd_win2k_patch.html

/Kenneth

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-01-02 23:25

"Kenneth Bon" <skrivtil@NOSPAMkennethbon.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på ECS bundkortet - havde selv problemet. Flash bios til nyeste version og
> du skulle kunne køre fuld hastighed og stabilt med AGP-kortet.

Enig med Kenneth, da jeg selv har fulgt hans råd. Så vidt jeg har kunnet se,
skal man hente aminf329.exe og 011215.exe eller 011215lan.exe til at flashe
til nyeste bios.
Til opgradering af bundkort/agp port er det sisvxd735nt.zip.
Enige?
Kenneth den AGP-patch fra AMD, den er vel kun til win 2000 og ikke nødvendig
i xp?
Noget tyder i øvrigt på, at dette bundkort da vist ikke er færdigudviklet,
da alle åbenbart støder på de samme fejl. Jeg har hjulpet 3 med opsætning af
pc med netop dette bundkort og nu kører 2 af dem tilsyneladende, men den
tredje går ned, når den bliver varm.
Den er bestykket med en Athlon 1400 og uden kabinetsider på, er systemtemp
ca. 30 og cputemp 43. Med siderne på er system ca. 34 og cpu 50, og så
fryser den.
Den er med indbygget netkort.
En anden uden indbygget netkort kører med en cpu temp på 52 uden at fryse,
så det er da itte let at fejlfinde på sådan noget

Kurt

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 01-02-02 02:22

"Kurt B. Andersen" <kurta@iname.com> wrote in message

[snip]
> [...]
af
> pc med netop dette bundkort og nu kører 2 af dem tilsyneladende, men den

Hvis ECS ejere ikke allerede har set det, så ta' et kik på
http://ocworkbench.com hvor der er en forum med mange indlæg om ECS
motherboards.

--
- Lars
http://opera.no - the fastest browser on earth!

Fra : Lars J.H

Dato : 01-02-02 07:55

On Fri, 1 Feb 2002 02:21:52 +0100, "Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com>
wrote:

> Hvis ECS ejere ikke allerede har set det, så ta' et kik på
> http://ocworkbench.com hvor der er en forum med mange indlæg om ECS
> motherboards.

Det er det gamle "bad powersupply, bad powersupply, bad powersupply" K7S5A
forum. Det nye er http://pub65.ezboard.com/bk7s5amotherboardforum

--
mvh Lars J.H

Fra : Jan Ransdam

Dato : 01-02-02 13:47

Hej

Nu har der i ovenstående indlæg været fokuseret en del på bios upgrade
og der er ingen tvivl om at en bios upgrade skal prøves - det løste i
hvertfald mine "cold boot" problemer.

Du skriver at du har 512 MB ram, men er det som en blok eller i to
blokke. Hvis det sidste er tilfældet så prøv at fjerne den ene, da andre
har haft problemer med 2 x 256 MB ram.

Hvis det ikke hjælper tror jeg at Claus skal rette blikket mod sin
strømforsyning da det ikke er underordnet hvilken 300 W forsyning der
anvendes.

mvh
Jan

Fra : Colzen

Dato : 01-02-02 16:43

> Du skriver at du har 512 MB ram, men er det som en blok eller i to
> blokke. Hvis det sidste er tilfældet så prøv at fjerne den ene, da andre
> har haft problemer med 2 x 256 MB ram.

Det er 2 x 256 MB PQI, men jeg vil da prøve at fjerne den ene.

> Hvis det ikke hjælper tror jeg at Claus skal rette blikket mod sin
> strømforsyning da det ikke er underordnet hvilken 300 W forsyning der
> anvendes.

Jeg kan ikke se mærket på PSU lige nu, men jeg ved det er en 350W PSU i et
Linkworld miditower.

Men hvordan flasher jeg min bios? Jeg har hentet nyeste version og har også
programmet til det, da det lå på CD'en til bundkortet.

Mvh
Claus

Fra : MZ WiZard

Dato : 02-02-02 01:13

En ting, der kurerede mine frysningsproblemer, var at hive den
"guld"-køleplade af selve SiS-chipsettet og fjerne den gang skodpapir med
lim, der var under, for derefter at montere den igen med arctic silver og
sekundlim i hjørnerne. Nu kører jeg stabilt min Duron 750@1125 (150FSB). Jeg
har et 256MB DDR Samsung modul, kører CAS2. Håber det også kan hjælpe
jer... :)

mvh. Jesper

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-02-02 01:24

"Colzen" <claus.olsen@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvordan flasher jeg min bios? Jeg har hentet nyeste version og har
også
> programmet til det, da det lå på CD'en til bundkortet.

Du har altså aminf329.exe og har hentet 011215.exe eller 011215lan.exe.
Dobbeltklik på 011215* så den pakkes ud og bliver til
011215.rom
eller
011215l.rom

Så skal du lave en dosstartdiskette.
Det kan du bl.a. gøre ved at gå i Stifinder i win xp og højreklikke på
a-drevet. Vælg formater og vælg herefter at formatere og overføre ms-dos
systemfiler til disketten.
Herefter kopierer du aminf329.exe og 011215*.rom filen over på disketten.
Boot på disketten fra a-drevet.
Når den står på a:\ skriver du
aminf329.exe 011215.rom (eller 011215l.rom)
Så opdateres bios.
Herefter går den igang, og den fortæller dig, at det er den korrekte bios
m.m. hvorefter du godkender og den flasher bios.
Herefter genstarter den, og skriver så noget i retning af, at cmos checksum
er forkert osv, og du kan så vælge forskellige muligheder. Som jeg husker
det, var det F1, som sendte dig til bios og F2, som indlæser bios med
default indstillinger. Vælg F2.
Husk at tage disketten ud og gå evt. ind i bios og ændre din bootrækkefølge
tilbage til det den var.
Bemærk også lige, om din clockfrekvens har ændret sig. Du kan se, når du
booter, om din processor nu tilsyneladende er blevet mindre. På de pc.er jeg
har rodet med, blev en 1400 mhz til en 1050, fordi default er
clockfrekvensen sat tilbage til 100.
Hvis det er tilfældet skal du ændre den til 133. Læg mærke til, at samme
sted sætter den også dine ram til at være 100 mhz, hvor de fleste jo nu er
133, så det skal også ændres tilbage.
Hvis ikke du har indbygget modem på bundkortet, kan du også disable det,
idet det pr. default er enablet.
I bios kan man derudover vælge mellem 2 muligheder for automatisk opsætning.
Henholdsvis Load optimal settings eller Best Performance settings. Dem har
jeg ikke prøvet, så om det evt. kan betale sig, skal jeg lade være usagt.
Så skulle du være færdig med bios, men der er andre ting, du kan gøre for at
optimere.
Der ligger også en ny driver til bundkortet, herunder til din agp port. Den
hedder sisvxd735nt.zip. Den bør du også hente og pakke ud på din harddisk.
Så er der en masse filer og herunder en setup.exe, som du aktiverer,
hvorefter det mere eller mindre kører af sig selv.

Kurt

Fra : Jimmy Teilmann

Dato : 02-02-02 10:10

Der er en nyere version af bios. Den her vedlagte, der hvor jeg fandt den
var der byttet rundt på navnene til LAN og No-LAN. Men jeg mener at jeg har
de rigtige navne her. Hvis du har LAN på kortet kan du rende ind i lidt
problemer med MAC-adressen. Sker det så har ECS et lille P.S. nederst på
deres bios-side.

http://www.ecs.com.tw/download/download.htm

-Jimmy

> [...]
> Boot på disketten fra a-drevet.
> Når den står på a:\ skriver du
> aminf329.exe 011215.rom (eller 011215l.rom)

begin 666 020112L.rom
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________
M________3!(```0```#_____3!)2``````!,$@``'2L```W%?)+:MMR.H>MM
MJ;8RI9RP[T<J1)QHDD@I)IJ;SE @%)"F22>("3[9M.P")!1%($ P`!IG< ,P
M#26DLMP!S 3UY]__[P`)*3:W8^J5+#J[I;]=S !.W=9)(VV_]?Z_ZD?J_HP_
MTH1_Q^K%_=P_X?\C]^RB'-WIO223HR2PIPOS3P2I9RX6TW]5$3\\&=+\QW;L
M3_Q@\[IV#-_WEBN_WY;K=O>=I<FG/A:6X/C#F@0Q'GWU[LOC7XY].^N]+L3C
MGTCA6VUF0Y'#/"_$EN&;7$_L3ADSP(W5$OSI9SY[&.-.7'A26/1T12:]>Q+.
M8:#,EJ2.>62)'4^.!#-=_SN';.&RS9RV7K*=$DJ:L/,@N%=>M+63K2[K@@ST
MV&*C58P29N]#U$O;(EWPAGS::=V;EA -7?!_7Y6,$'>C([:8'-Z)A7HUZY)9
MT/;-<&I^>',G* F(=V 2&I/N@V=L@X20O]3X`XONB,C\TWA(.1-:8!P'(_+#
M/L74,'3TB<9;+[4\O'AO(][\,Z>@=7X.BYP)<T)ORRR2HZA:\#=_!P)P@!;_
M=!5L!]M@B@S3PR1G5PPYI9&B#9UZ\[]5L[!*0F@`SM@E1@N):?S:8$8&%T%]
M)O.8W56+_;% CIE?UZ1VSWPQI=A_$#-RLX4O0ZH8^XA):(>ZB56R.MY;3;>5
M+3+J< `W'FV56>46;(Y$`L#-P;[?)+!FTOR]R[IFB>0$H3CJ*6W,.&UD:<2U
M%WH:P>Y/3?Q ;<L#^<AQ9IY:-2&QS#H!;*R;97]2AA2@Q&#P(4PY6AJW;M\5
MSE[TNZ7\\G@AKC\J_-Y5VO&NWY9]ORS[?EGV_+/Y)/ N(F3VDB1$,M9'$L^#
M\L"<=IU59V=^//V["]@EQ63POQ@>&J".>G1'_B.HS)!HC+23L_IBBO+S\X06
M*(B4%63\8% E*R<SQ*JI`V\;J':)M< 0#G@*:@*>4/$N8T\=(4Z<=$]>%IL#
MQ9;29W!;G7=+0#56%9\-5ECC,T49G/#)55R KG6$-;\7#-Z492)Y'75=QQQH
MRO-)9B?EU?I9-D$>NMU242[:V&&.C??A*/)'G12><K41MG11&HV DIJD=J<!
M%"@#]>ZP33R 9LA"7M*ML$DTR*<"D [P,XD9(J.Y("4G(0$-I 73D3Q_MJ1T
MM10/RIQ=A!3&IWP6EL4I!(;BN/@QMUIURT-6IR\1$'"W6<&8794\*C1@D& 0
MZ44JSW9@F3?USKR_9TLIR/Q0`CQ+L<DFM#,0RXTU+F7]A#=7A3QKC=]-ZB92
MIA&/1HKXP5TT213Z6M._C3_.\4(.F^/L,4D]P]\&8D)*#5;,?6VN_6VX_&V;
MPLA,4_''!$FWOJW-]6[OJ\F^KR[ZOK0-WNEXXR\<A>#L_87BY;/S</R>`N<A
M$:P2_$+EL,&J0=T-++\[0+,Y0GX`^% KZ&VJJ:T[&0*G6?TM+R$[JS"CX*<0
MTYE.V&$3544)A>!"K-\$J14X;?75IGSM"SWSLP":K4NE\'X'IU-CA<;<IV"J
MFO@W;N(>+5UD>K9#`H_T0$O1KN5,A6VXK)3\\I7=^66IXVRUP>SUI=DH"!GQ
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MT*S&\@"L=# _'W4$(ZD]PEB1,LF=%^-7LEF*^#5K'D?>&UG%(@F9E#L,1,!
M:(0J!.Q]T$ :\Z)92M\H5)V/>$;D"J6..+8C`&'[JA[M)):@58@)"?!'0#/$
M,]LQL*P0ME["=.U?"==KI9X[?R8Y"H<QT /"0.,D]!*#/!_8''%_1 .*@H^)
M'7%/*^CE>1ZWD77D<;R#:0",MM%N:V"9#MQ'#BM,^D-*L$$:.K ,0PAJZ;-H
M@^UNO90,_A=NA5)),=*YZ47$AIO0P?FZ?GC/SR'YN6U>E56%5;JO7*KTM<".
M%U+K< ``MEG4'ZD1P%XCEXT>SE1<8YD7.6VBY[&$,,<:&./F)242Z=!JDS\L
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M7J6*1>"#C!,%;DR9-!/^`>MIN&?5Z4SZ0^NYY$Q@^29;% 3U=MVL*HUZ)NS%
M6H![VTGDJ<_91[],$::5@/$EW"X,+%$>R=I/29PDH-A@O"=*\TFK6')2!?=-
M5;W5H6RGC&B"MPS)E#9H39Y1'/#$.>BRDUFRXBC-!.3F&M;E9)6J,% F*#XA
MJJ'>?IK^R2A),D@3:I\"YJ6.4$8M0"0R,!(&WC5@_('G[*0!2GKH`R?6LZJZ
M0DD5!9YR>^)*)YC["1>;Y/F></TYZ :R>G.S*#6^G4&$V5_]`$S3E;]VP<F#
M!.IZ(V\/4NNIT_O)@X/I1-QOTTM0#WYDB%^YUZA+1'&3[]HEDU;0"\'!,GM5
M`;+*UIDQ]-5J@5V4*:\/S!["($+9!GLD@ALFLFWH8Y-4!8#+,H)00!CG"ALS
M+U@^#$$Q>G*<*"(HDC'0IDP?+-!K4-XM`I$IW[=)*[^NFUZ/_B>%J* 7?S$P
M=F2B_\5#\/2Z7MIN_:)5XG27$P/GOJ[+3UR=<%;G/LG!P9,;I,=HXX[/)KF/
MA>8W['B3VT3KY,,J5QG5%<JC&E]Q'#M3\,<X_P6X0.0RH_4'"M?^@+%]=/C)
M:X&3Z'51JJ&69@^<H&48%-,.M9J(:1*-0&6(EI')3HSY0_0CEI,V:B69.>B4
MB0#.3,OT-PT,@/B+3#,3,IL0BD-;^XBF-87YEPH,-8:^)&(>G=O_]O6*SY[>
ME+PO0%[RAB8#6K8DZJ TP0?+62#;1#**G##H3 I#OZ0CCT$[1U\9D(<2LUVP
M=T,<Q]3X. G!0:K3PC4<.QF6@.@/I7CUQ,RE-P'=I'-8I# !4$I2$R<+9Q#]
MZC63U9?$P7G 8-JC+2O:0Q=],,<">S4<<;^8="4#?Q#C0HY?.N(+*+/$/@4'
MJL-V[>B-&_^VVHXS_W;RQ\BX#X^4207DS1:QGP6#B2SA<\]F^N6_39WB']2K
M`60Y-YIC)/'ATQP<[B3K7!85+(="GK^OK)2#]\,02LZ!45W1/XO\.B?R!"L_
MC<QN\26IY8O4S%/ZB:N'=;Z@82!FR'B"F*6XDA2]'/937HVM;(N.K")\*4&B
M3[_A?(HWX%@88RXW3AS[G#.2/#Y*10TW`V_D24A3'7PKZ0@..F/W($D_YU/8
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M!19;^Q;\"O'6`MV$Y8POYDOJCG"T=X-9ASDKV[9"<C\C1FR-X7$#&"V'-"G-
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M*HHT^4R+`/Q"$2C0?C8E&B?*QX_I8^>5$:M1<"AQ<CY8!62Z1*534$TL$ZGK
MH,17QA'65BJ"N%Q:=M2E\)&RG7R%)D"6R%)#1*X8PV<A(-CQO&X"G.XPGW"<
M++ 3-R9ERU1FN60.IZM14IP^W[ @_IT-30D14XT"EV,W8U;-F3<`'3)4#[E/
M@WV_95+4(B60XL:0'5-YEUQI!M=QUZ8A0%DZK1KKRY;^)[=<.DPWC@!L*_]Z
M5]%X?OM8O3_DD2O N3+4(J)!4LJ0GL<R];O.9.A-,%.2%T%.).Y9L*23E25A
MN Y7N##*V54!T_.[-.-9\[NME"^MW5EU`T^X+Q_:<#J[2BH^(V#13"?2J()$
M!6L*IM%%OFF.J59+M,I0?$V#[#M0O)X2+G].UHN 5:VA4@Q5<Z74JN=RQ=4L
M$*=RFL+L(=LX;+-G+9>L@WK6>[H*#BDB&(F5;,85E4HH,GT(;@6R&9W;5O,M
M[]0\=#VW->/XC064:S+2RP' X=[;-2#K?V_?;;FVORMO^L:_*(0<40>D69ME
M"]X8`SLT&TW@\DYZ.<G*([<I.8OVPOW='M1_XH+1#4UE(BJ=U%@8ZA[)4F6.
M6IE)KT5)\%T:<.N3Z+HEKG/T>-95Z:H</1%AS42M<\]Q4Q8,^N Y,*EK=C<E
M3K(.*4,)Y_P_>RB_"R?*^PTS&UV"XDKLPVKE,(P[U24%-ZB8"HH<TY2 M6"<
M[HY"P2JI.WQJJ,R?/)DLO<M8R>33L"'B+(C(_*R"G;=95?+.5#Y#[4NB/F9M
M*9LQ1ISB3]P?5O:E2*"8WT=MO*:=9S#A)JP=\:P`.@```!D````$``/'.@!1
M@ `````D7V),,E\R)$))3U-,3T-+1E5.0U1)3TX@14Q)5$5'4D]54" @(" @
M(" @(" @(" @(" @(" @(" @- ```*(````$`"G(- !0@ `````D4$-#2$E0
M4TLW4S5!(" @(" Q+C @,#$Q,C R)$))3U-,3T-+1E5.0U1)3TXP,P``````
MNT ``-0````"`"[(NT @`#D0``F[0 ```( ``"H@CMOWK&D[._W_SG.9S,F9
M#)@$1$HS,$#$2#$04:$"(#)R04(X2!D$`@#21"(@63.06HADN=IDR<A'!>J)
M:%4!*J"=I*QK`+22&0(`,J$'JP!I1@4O).1&,(Y(9,,Y_?_.9F0A%&W]>M;W
MS]O;WO?-[OF[YOH=]3?0WOGF_ /?6W?@?OQCO=VLD;C;F9W&11T,K--IC0SL
MTREIK0Z+RF4MX>6T$@T%LB\$*QB2,(TTS0@D0DA0OP5(L1 4!_1.>9=_W;3P
M,I+8U@*($)@GB\B(H,,^?UM\[ED*?[]>QC>919\FE,Y/.RG)YY_#C7D_&Y 3
M*=9^?&2YF+>TG-W]H7;R)*21T7N[^AH%KK T<B2O8[T1`5L^M5YQCQG%68O8
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MJI"HV1>_C"XR7Q?,I.9OGI58K$+.,4M,@[&I`FJL38+8$#E[T*,N"JBS(E)J
MSL!+!&9$%20\K0MUN1,23_"59%6_%AA%BPE2J%UOQ$'W+Y.ZLW99._5%K/)O
M?'8^;B*&222_: K ;I*?>Q^?C(O>+AX,3*"+_]_W`U O_7XDGT3($#+A]E0^
MY /LHL@0'<A_;(?LB-!($0B62AGJ'XU7N3/A,\]7T%O:K:XR(6?B,7K-J8\5
MM%L*Y]97MU=*K_,K_2KIU?25_VK->L\M9L5FI6?J66JSH+1_]2%7R59/06Q'
M06X6]+N]26B9KFLU+3V4T\KD+TME=//S6ETK*\:9&Z2=\C4CK,I_NX[$XEEA
ML;WF)^WB<;W%Z6X;P.X9>!I]1Y4[I/&T;9EW>-QO=LNY'Z[QDH",0RRFF^Y'
M,F62`)RP\'/ $IZ:G9^:T4=>EHI9IE>Y!L?W,I+Y;',A1[(*[*4R65S$E(JQ
M7I:TG9J>GF6/E-/Y$U(,O'FO*9-M.R\73Z=LRFYW3^0RRNG^YH=*RD9W23\U
M',A9*1EO&_N*%(Y;)"]^0%E);+BKI 66RW=YCA#]8K,>[(":93P_$W\@*7RN
M8%^B0$:;X"O[Y0I</6 +%+R675T90I*6EIFB*6@1WWZ(H69_3^HMO<Q2."7J
M]_*+(VIXUPC?E[%O<WQMTLRWN;_O?)5MHC]*`8*];W8&/]D^EVL89/=HW1)G
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M`C#_#+X/?=/U6+AX9*'?,\WA`D,ZE<KV+TS[\@R;+GSTS>R!!Q2#2/? :5>#
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M^379W%,S\KB&97= B[E#K=FZTN'N7B)G,!QYX63?M,S+Y>6F`5[&^:0YK]!'
M[:$5`!6O/YOQ,YGLU[S1.^W^,,0ZI*=GFGD;4LW4CAQH&[R^"9@A^O8GQ2[P
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M'#TXS:&L,9MM`PI2M_@#&\@$/FV54M[W^",/SH,/CL)0K_0*25H8$6_D&%C;
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M&CFF002C*:G9W3SH0=H-('%8L0EW^/).5^?DF_QP$59]5W*\%8W4C@`E_=23
M2X^XUO.>=/U=T@Q2'K;D/UJOGG?D5+Q3_[H_@ZGG^A8YM^O5[VK7^IP08R-L
MF%''E:F//D/S@V3PPW*-/9*G4EAJR2D6XJR2QY0NYOPG4EAW4EB DYM=YF!W
MA0NGMPI5&E&VNL?"2IR0@L'GT1<N9/LW%F8UF*PT(W"L-?MQ'S)9[G=B=&OI
MMI-A(T'M7TW\LWFL74Y^9XCP,<UF$I\M#&?:<59.C]2*'3V&,<59>?F<\\3!
MD2UF#S2PSP`BL<_.$];6.>F'D^9?5CGJ)UK<?DVX'X>BA#!5?P&=LF,WI[6V
M&,_JP<7_I@Y3^6#Q)$,W+S !;.*C[I CE;BHTY!3:^0[".H`L'8CF<(!W\N$
M)R^P!D<)#PHOLPH],HQ>&GPZ%:P"@ 1X4GV1$X*70\'O0U+"NEJ>\ET.)?QU
M#2U5()H/&>WV:EY!.9H@UD SKIK =!M-]!A7^%8-BD=*[4,4*6A=XOB(RSL^
MJQ=<!-.*X"=N/]M/;K!Y7L8/)..HPGB4?71F?_8?6##Y[6 "23IK<.@NOY!%
M,^O1$)LKET,]%AI%#2\33K/E2TTF^H20FD9-=D]DXG(ME9_*<>;;DK#^4?L.
MH2>%Q#U9AH]WBB<)30OZU-(6`(ZZ<EY@P#S>H2$D=@#^51>:65BZZG($O0\C
M(2R>^?PL0XG!1" H:$'<8L$`^L9ZQ,SW4K `3#%;Y:(#`3(NX3$[X]K<*">!
M>*_J8X4'')F]>9'L8*__4%.4!+EC)?7XJ\)=36>%H!UP%_'2/KD1_'! M_RO
M\=9ED(!%]C!9=#T6%V@0UF(++!K,;)\-6+0$'M2Z#@+"(W@;XL6QM[EI&#ME
MA#1#EXX-@MG#Q].DE#9V0]?7&K,$V^V"(/K6Y-<X];J$P UOND1WXVA_UZSH
MR88L:/6%<>:"29_*32.60;19_U!'T(+ CD:8ZD\`,''%6.R$,I H>>)-M ,L
MXOS%?"<K"E:.-"ID?,O@9!4N%57 ,DH%"%PC@J#5F-Q*7%]"X*A7`R6'FA^V
M_K+"H$).'O 9+[_&AK7A6Z07=%Z:PKW!+GD$NH>$_F7?;07(-L/&[#T"#W/G
MD.FMJZ-M*N9M&9\Q?@@08N&#V]0K*$VPA\G@(\U;/18!'"B%06 FZ[@`\CB!
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M6A]62XVO_SQKBK8#M*R3OPF >8OI*MD^'8'S`2*2L#+=`E&Z!*.L-Y8]BZ_K
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M;3S)?\VU`TM+N YO$"1F%7& TD_HAG#)MQ8`33:('F;98&9>F_*P`J?2?V/H
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M/. 6>_ '`\ ,P=1P5?%&'*BN,'1I,004FV0(XUZ:./+/:UZD*;\0TDN61=))
M7F 1[U->]S>+W_TRW69'.@)-R1L^LA#?KIS?!B<P=J:Q206K#;8?BU'XM$W*
M]$:90N?QBHC5E"Y3@UM$<N<2K_44$K %D42PI,'&K6%G1(["IH)5Z'!QWV@E
M7PJE-;3O&1RJ@E;4.U'@Z"80(+-;W:<L2^/E;BWY%OR<'58/DKC7ZX%'6O2!
M_Q=8H;GX9KV9[6R@QX$.#XX.)3 EJ?*VET!+9<U>W@$[SL 2<+&NQE>W3G28
M.B>$AJ:CDK=<0..Z/(AZ'VBF^NPVX*=[:"IV?L/8"KZQ`)V#E>X0THI.]T(U
M_05U"!K!N?8E_2X,K).^)^0[S8]J"D=F&ZR\%8HE-WP.YBP9!FV>!<->D&N-
MH([%'S-@?L-X`O]P![9#4WV'4"K;A5"$,Z#@VP+2'#B0*)S%%#'@0WX+?V0*
M2@'%H!Q8>UZ()TA5P 5;_0&H6:J@-Z%FJ<->B)*5M$TU?\'>4=_!WDHPU33F
M@WP7%\ -L.P\,<&OL"#$E*5M0Y\@JQ^6`GD#R/LS]8#OL>P?XB%$A).]J:HC
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MY2DG&F!/:Z!6Q %;`BK]/S[Q/?8==3>#%7'J6T%*&[R=YMWB>QMWU^ 5&BAW
MF%5BQ==2X%>A^#$*.Y;OA:93[)&=;=2,[]-.VL<^@FGYYX>4O<W8D,F$0R3Z
MY;:3A.15ETZ0O)1=&^SA"&;'"EI!" &O\ABA-KV.0%&!KG#I@8[X@.J@"'N$
M1UI]J'#RCA&KN'EO!!"(%E]9`]>>N&:S],?;<A+W-L' \>WVR?#]OZQSMTSC
MVR9Q[H+W<D#<7>A#O]TG?[E._]L+_VD[^KAW_MIW_M)N/ >R@=BH&VAKY'NA
MN\5:Z3);1J6I)2[X>6D%,L^39@C9@!);7H$80;FAP&<!AJN-# @*=FW P)<?
M2!.I@DP)<?0!+BZ D,_%Z;_M)(-TA^ 7/1FAPD-$KH3>FD:8F[O1RBD2S2L5
MZ'W</!UY3L2JGD5RB']$;TZ86%(%L<6;<8MJ.0-7T$^__/VM!/P*H< H1Q],
M`/MG&KMEFJI4@4UU;TS5>A]G+^7R#R_BV".K^'!ZJ4>T7H6?<0S E%$U=A^$
M1[GTA04RW/HC3%V3Z[Y:_\F&3Y:\<7[.,+]KC:]HAY@61DXR"I3M$-1AE./L
M^OER;'BBA<N38U"C/]''U<R_9N-8'$_1J4_ 3FL_7@`!D^4A>U5R65S #95?
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MU,64',Y>X#5.`/H$AKRO!]9NXJ.J2#(UQ47))!RX:D7;CX#M&]S@3B,`;7(+
M+A%)J:OWH=$>' +MB$X7U(1$X3+H=/ *=1RHQ86#8B4`FTM>6+@3;(IV)RC'
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MY'^>#NKEHA@,$.'@8-HF#SCAMQ$`;/8+,Q*5,3+/[R2A\PRY+4[PGB"@]N5W
MD <_V:95<Y7>B0YNY956`<ZUL5#.A16,XR#0;%UP,@E.O>S 918.@]!WH3](
M;\B$&Z_JW0;%H/H#=*2O0F<$I3G%Z@7?AD%DXG$"[ !$7.,!TJ,=)-$,>*3O
M?*@)]S&_AI7SC*<2G$AW5.,!PTHR[MMXE/@6B:?GAI GY5S(2?2MQJXD0:G&
MK6?X%;:_(Q2-\';GJ[?C_@-6J=#%AIQ,SIED`T!^&0`X<-8`2H,!=7';C("B
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MBA0*B1]A8':2&OX\TQLJT8HM%BI4.[><$/2=.1QX+\<9YQPA)KF6ZUM+*#J
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MQC1/MPH6OS;"_Z$BCV7\`_[3C5OA][AP1#)+U'R;<Q\.G>^JFUU?76E!MD$B
M;O%HM]IL9''JQIMQ`("1<>:L#LU7A-A9(ZJ.2\;#?0>6D(NCR[XE0\D<Z!AJ
M)D]D-'H3_( F:M32%*1QR.01QB.-3C9$<4/T&@5J#$YF.FR#<G1"1P"8F3IJ
M7D0#954"3Q0;@/1[D[H&-AA!1QR4_:01_^L5T1>Y(&BBJNF&.&ZB;#'I!V<O
M.(."7JM4I^V'<"0"X";]Z32<(G"[MC)0ADEZ,7=V5A<*`71^I%#K1C !*GO#
M$W478BM@TQ*.X+B*3UJ>C7I)$6)8)@)D+(B$0(E.I^_]F>]S/>^3WNL[T_O=
MAWN)#^.FHO!]D4C.08I'Q='\:H;G(R"6==;C?$]M.,+JRJ!V6C$E.7NZL]RG
MAJF<OMU9>DIAF UM85G_9;W<7!@$^ A",$X5WE] /!T_QD/38AD<5A=9`"@0
M%"H@-+LF,;;W;]X(H+1BOEV*NT'?ALR&5%HQ$W=U\@72]2Z(" O(NKGDW=R7
M=W.\'<O38 Y)QT(,X^:!X?IP5L6&ZZU-1I-#VS_;=\(-"UJ-[$>+WGTQXM[A
MV&&3CPCL%#R?9J1WAT5=$BM$F@S N^1<3;!#D4X,&]%O8<*/['9ACM&+MH=W
M<?..[A50XDX;G["W`JI H_CCACFK]2+ T$/"8(>$PH2DT/#Q[6!.J@QB*R/:
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MF[_B7[GF$$+PHE?^-!<`GY6__-;^EWXA7(?8H(1+[0?>X#[WP?30^YD/NA#[
MJ ^^6'VB#[L@^^P'WW ^\$/O)#[8!]^8<*EDA"8!]P(?>Z#[DP^S`?9L/N/C
MQ"7&G:72LI$[4:6:\D5\RTUHM)H64OJ)J:T3+#9;Q=1/=P);E=)IO'9#:FS0
MHF6\EEX?W&TTVGF7A^$G5-G=#Y$TG5O05<G.Z?0Z+[FAGFT\G6RQVE;:12LM
M"M)3L[IYV:T2=T;X$NI7GA1 \3I)Z>A7.2DH5RP"M+^5Y'BZ?2PK%<%CF-/I
MV65T^F\843F.N1N8NR-'5D9J;FIV=T.E`C,Q>$WF.N3:\*TOI--XVEFF7@:?
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ML3[F;4(0.P(\R+I6".\'K)M*_)Y#'BU8:"1H`AM$NW8PJX^4EF0J&9^@`SS&
M\A\.3$<%V^'9)5P]1$X@BKGPB56 <<<&G"&@(S)^F7NH[5Y)#T:MM$.W>>#A
MS!],_^O/;;59)Q<I'& '3\[AV;C58AAJUKMWLGR&,X.S1KZ.II*\",J:BCR3
M-UVK4_*XC7-HYQ6+,74IG3MP-.P^>C_8,K]'F,GHV^2ETL9JLD$52,CK,$'8
MD""P#MWD(@396[=TE9,H^JZD/O9*9=8SR<DCWX[#:9$[NG;O:9C)AB[^[
M=VYF$CU@CER9"[NKV:-_=H?C$?':K)%1U'DMD^V:*L=SLJO9TXA08OD.6Y#.
M?:AYR]NW=6 A##:<,,0+// F(TR@';,SY'#G\,^,`(\:/E5D^!,GFK(UXTEX
M)<XH9<CQ(!10A\,!#WV"48]4KT(_3+ (N"07L!(-AM3["@Z]A@'>\ EX0)Y3
MDA]+#ZP%!XV>?, '7RKV< S@EA1J> =>@0A,^')H9#JP%_PY/9C![QYF6LP9
M6&8J0$+?%B'L%O_MR"'C/U8[V,'K>XD`O&P"U3"C+;[7$#?]CQM\J$AD'Z@"
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M`7,F<CGGN<9HT"0"*@0!<)HA:JQKVQB]B8TE\O+#W1^/C!8YOQ,YFE=YJZ9,
M42^ND&_4)&OVWZD0-*KH8)IT-"/_FL)<]'!4I-+$4Q#?J+)T$4*%GZ\HWL5F
M]V@JC4"17<(SUY06]P0JA8*NZ#J_>K*4+/\DH]]^A9^M*6<(!]M5]+%U-)4T
M545<%)%).I#:RE'PV;F2)VWJ2F0%%' K#PC/8E!4^BRC-RJVWXY3/JP61/ &
M0P$M,_)*)@0\,YO_QRFWV^?F7@S9F&IF932TWRP0W2T`QX6_&=WYJT'/(T*8
MMWNV3>0`I6Q;MWT?4Z+*Y0PGZGR%H-."`O>%L<]OHA1VDKF<^/1_WF\AP2Q-
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M'T!TJ8?/K #Q-;@`#6$!JEJUL$'+Z)Y4H%)TKY1/,(K"CBZF"!IF$!6LQ-AW
M#2@#*3 ;'_D`QY[/S(9[_]"#J:&1SB0SOA".Q4=6&9WPFX@]3/A>+X5'PX[;
M:#P@>-YWPHRG%:4E>!S+]\# 7 ,0.HT$'[#P@6=HC2Z*;,J>@5O_%\*./7YW
MPH\MM%! &\)@XL6!UJQIDD<`Q#:"./#'@]D#:-FZ[UG1Y8F-J42Z*KPZFJ ,
M!JGGE ZF6UX</'17!^K6TU*HY20L$MVL3U?6#U?B6=#>E-2(/$*(<!+=Q%W?
MNKR_F\NAZB6[6IX&(3P,W!P4WXET!/,2Q7R44K$[M</#M@@,+P1S*1X7D3_&
M\R24V.]O7TWMYO,-<1IEH:X@PQLC**5+&RX5#9;7SZV6D50LVF6Z[+(`/"99
M0V,(:A+N8<6MJT2WOO_0RQ"!`?#97G\<-8@91*]GGE!_&C9(S)?(YX-A$W X
M896S<S!,' W>`#N,&9X7*C

Fra : Jacob Larsen

Dato : 02-02-02 19:41

On Fri, 1 Feb 2002 16:43:18 +0100, "Colzen" <claus.olsen@cool.dk>
wrote:

>Det er 2 x 256 MB PQI, men jeg vil da prøve at fjerne den ene.

>Jeg kan ikke se mærket på PSU lige nu, men jeg ved det er en 350W PSU i et
>Linkworld miditower.

Min lillebror har også et linkworld 350W kabinet med specs meget
lignende dit, og samme problem. Løste det ved at pille et af ram
modulerne ud, så den kun kørte med 256 MB. lidt ligesom de andre
skriver. I dette tilfælde var det et 128 MB Apacer, der blev taget ud,
og et 256 MB PQI, der blev tilbage.

/Jacob Larsen

Fra : Karsten Krambs

Dato : 01-02-02 12:26

> [...]
>pc med netop dette bundkort og nu kører 2 af dem tilsyneladende, men den

Man skal altid sørge for at holde sig ajour med, Bios opdateringer,
chitset driver osv. Det gælder alle motherboard.
Men lad være med at opdatere hvis det virker.

Karsten

Fra : Søren

Dato : 01-02-02 14:50

> Man skal altid sørge for at holde sig ajour med, Bios opdateringer,
> chitset driver osv. Det gælder alle motherboard.
> Men lad være med at opdatere hvis det virker.

Jeg kan ikke lad være selvom det virker i forvejen.

Mvh. Søren

Fra : Karsten Krambs

Dato : 01-02-02 15:12

>Jeg kan ikke lad være selvom det virker i forvejen.

Det kan jeg heller ikke ..... men det gør ondt hvis det ikke har det
forventet resultat... eller det modsatte

Karsten

Fra : Kenneth Bon

Dato : 02-02-02 13:52

"Kurt B. Andersen" <kurta@iname.com> skrev i en meddelelse

> "Kenneth Bon" <skrivtil@NOSPAMkennethbon.dk> skrev i en meddelelse

> problemer

[klip]

> Til opgradering af bundkort/agp port er det sisvxd735nt.zip.
> Enige?

Nja - både og. Jeg ved ikke hvad den zip-fil indeholder - men hast til :

http://www.sis.com/support/driver/utility.htm

Fin side (i forhold til ecs.com.tw der ikke er noget at prale af) - her
ligger de nyeste AGP-drivere til bundkortet - dvs i øjeblikket ligger der
kun 108d - men den kører jeg fint med (der er kommet en 109, men kanske den
kun er beta - dunno)

> Kenneth den AGP-patch fra AMD, den er vel kun til win 2000 og ikke
nødvendig
> i xp?

Ja sandsynligvis - jeg har ikke 'testet' patchen - men Colzen kører win2000
tænkte jeg at det da måtte prøves :) Jeg aner ikke om den har nogen effekt
på XP, da jeg ikke er den store XP-fan...

> [...]
> En anden uden indbygget netkort kører med en cpu temp på 52 uden at fryse,
> så det er da itte let at fejlfinde på sådan noget

Ja - til alle de andre indlæg der påtænker PSU'en at være problemet - det
tror jeg ikke på... man kan regne sig frem og tilbage og det skulle være
utroligt, hvis en 300 endog 350 w ikke skulle kunne klare det - selvom det
er et 'discount'-mærke.

Jeg har en Codegen PSU 300 w - standard - og den trækker fint.

ECS-kortet er meget billigt og yder utrolig godt til pengene, men den
billige pris indikerer også nok, at de har skåret end på
kravspecifikationerne og test-resuserne eller sender dem tidligt hjem om
fredagen :D

Mange omtaler også varme som problem... nu ved jeg ikke hvilken køler du har
Kurt - min min Molex køler forbavsende godt - jeg runder måske lige 55, når
jeg har 3D-action igang - men det er også ok for mig.

Forretninger i Kbh rapporterer problemer med processorer - typisk T-bird
mellem 1000 og 1400 mhz i ECS med SD-ram (både en og to blokke) - men
DDR-ram skulle vist løse problemet. Det er bare så pokkers dyrt - selvom jeg
overvejer en blok fra www.crucial.com/uk - skulle være noget grov' go RAM :)

Kurt - du må gerne maile mig config på den pcer der fryser - inkl. hvad du
har gjort ved den - tror ikke jeg kan hjælpe - men 'willing to give it a
try' :)

/Kenneth

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-02-02 22:15

> [...]
> har gjort ved den - tror ikke jeg kan hjælpe - men 'willing to give it a

Tak for tilbuddet, men jeg har den ikke mere. Det var 2 andre, som havde
købt 2 fuldstændig ens pc.er, som jeg så skulle sætte op for dem. De blev
derfor sat helt ens op, og i skrivende stund kører den ene perfekt, og den
anden ikke. Da jeg konstaterede, at jeg tilsyneladende ikke kunne presse den
dårlige til at fryse, når jeg havde kabinetsiderne af og temperaturen
befandt sig på ca. 43, mens den modsat frøs med siderne på og en temp på ca.
50, har jeg opfordret ham til at gå tilbage til forretningen og gøre dem
bekendt med dette, da jeg mener, at der må være en eller anden hardwarefejl
som er temperatur afhængig, selv om temperaturen ikke virker særlig høj.

Kurt