tekst
Fra : Ryan Kristensen

Dato : 31-01-02 22:01

Hej.
Jeg har lige forsøgt at lave et asp dokument, hvor serveren skal hente
teksten fra en txt-fil. Så jeg kan have en side til IE brugere og en til
Netscape, men kun behøver at opdatere ét dokument. Det virker fint på min
computer, men når jeg uploader det til min hjemmeside, så henter den ikke
noget fra filen. Dette er koden, men hvad er der galt?
<%
Dim fso, f, filespec
filespec = Server.Mappath("/text.txt")
Set f = fso.OpenTextFile(filespec,1)

' Læs linie fra tekstfilen, og skriv indholdet til klienten
Response.write f.ReadAll

f.Close
%>

http://www.composmentis.dk/asp/default.asp

Mvh.
Ryan Kristensen

Fra : Allan Ebdrup

Dato : 02-02-02 00:04

"Ryan Kristensen" <ryan@kristensen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> computer, men når jeg uploader det til min hjemmeside, så henter den ikke
> noget fra filen. Dette er koden, men hvad er der galt?
[klip - kode]
> http://www.composmentis.dk/asp/default.asp

Hej Ryan
Prøv at tage "view source" på den HTML side der kommer frem og så ser du asp
koden. Din webserver understøtter ikke ASP sider. At køre ASP på en server
koster som regel mange penge (3-4.000 om året og opefter), det kan godt
gøres billigere men man får temmeligt meget hvad man betaler for.

MVH
Allan Ebdrup, 10-4 ApS
Opslagstavle? Prøv www.aspfastforum.com/aspfastforum/

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-02-02 12:03

Ryan Kristensen <ryan@kristensen.mail.dk> escribió en el mensaje de
noticias 3c59b013$0$231$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> filespec = Server.Mappath("/text.txt")

proev med response.write(filespec) for at se hvad denne variabel
indeholder.