DcH regler ???
Fra : Malle-brok

Dato : 31-01-02 22:30

Hejsa ...

Til træning i DcH i søndags, kom vi tilfældigvis til at snakke om regler for
at deltage i konkurrencer i DcH-regi.

Jeg træner i kreds 1, hvor man skal have opnået følgende minimums-point for
bare at have lov til at stille op til almindelige kredskonkurrencer:

C: 90 point
B: 130 point
A: 210 point
E: 300 point.

Jeg har tidligere trænet i kreds 4 og 5, og dengang var der ikke sådanne
regler.

Så derfor lige et nysgerrigt spørgsmål: er der andre kredse end kreds 1, der
har lignende krav ???

Hilsen
Carina

- - -
Min hund:
http://hunde.homepage.dk/Daneskjolds_Pippi.htm

Fra : Is

Dato : 31-01-02 23:05

> [...]
> regler.
>
> Så derfor lige et nysgerrigt spørgsmål: er der andre kredse end kreds 1,

---
Hej
Uden at vide det med sikkerhed, mener jeg ikke der fra DcH's side er noget
krav, men din Lokalforening skal indstille/godkende dig til komme til
kredskonkurrencer.

Sitat fra Konkurrence program (den grønne) "Lokalforeningen er ansvarlig
for. At hunden, der sendes til konkurrence, ikke er til fare for de
personer, eller andre hunde der er til stede. De er ansvarlige for, at
hundefører og hund kan deltage i alle øvelser"

Om så kreds 1 stiller krav ? det ved jeg ikke.

--
Venlig hilsen
Erik Isager