Mus resettes ved opstart
Fra : P.S.

Dato : 31-01-02 20:00

hej, mine børns pc - 800 mhz, Windows 98SE - musen var meget langsom. Jeg
gik ind i kontrolpanelet, og under museopsætninger, stod "skyderen" helt til
venstre på "langsom". Det korrigerede jeg, men har nu opdaget, at efter hver
opstart står den dèr igen. Hvordan kan det nu være??
Sørensen

--
1400 mhx AMD, 512 mb ram, 30 GB HD, Windows XP home (da), IE+OE 6.0.

Fra : Leony

Dato : 01-02-02 16:25

"P.S." <ps@vestnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hver
> opstart står den dèr igen. Hvordan kan det nu være??

Du trykker anvend + ok eller bare ok ikke.
Har en gang fået trykket på annuler, kunne dælme ikke forstå, hvorfor den
ikke ville som jeg ville, indtil jeg læste hvad der stod på knapperne.
Har du den nyeste musedriver installeret. Måske den du har nu ikke er komp.
med xp.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/