Kan man afspille DivX på denne maskine:
Fra : Morten Simonsen

Dato : 31-01-02 19:33

Hejsa
Jeg ville høre om man kan afspille DivX film helt flydende på sådan en
maskine her

Bærbar AMD K6-2 500 Mhz
6 mb Trident cyberblade i7 AGP grafikkort
128 MB SD-RAM
Windows2000

En der kan svare på den ?

/Morten

Fra : Allan Riise

Dato : 31-01-02 19:59

"Morten Simonsen" <post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> maskine her
>
> Bærbar AMD K6-2 500 Mhz
> 6 mb Trident cyberblade i7 AGP grafikkort

Ja
--
Venligst Allan Riise
ICQ 55853098

Fra : Christian Mygind

Dato : 31-01-02 20:33

"Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> skrev i en meddelelse

> Ja

Nej. Ikke alle film, totalt flydende.
Du vil kunne afspille nogle, men slet ikke alle. K6-2'erne VAR bare ikke
hurtige nok til DivX. Jeg havde en K6-2 500 med et 16 mb TNT-kort i - og det
blev aldrig pænt nok.

/Chr

Fra : Zed

Dato : 01-02-02 14:13

"Christian Mygind" <mygindFJERN@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Du vil kunne afspille nogle, men slet ikke alle. K6-2'erne VAR bare ikke
> hurtige nok til DivX. Jeg havde en K6-2 500 med et 16 mb TNT-kort i - og

og jeg havde en 333mhz k6II + 16mb banshee kort og oplevede ikke problemer
med divx

Fra : Deaster

Dato : 31-01-02 20:43

> [...]
> maskine her
>
> Bærbar AMD K6-2 500 Mhz
> 6 mb Trident cyberblade i7 AGP grafikkort

Nej, fpu'en i den er for svag.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-02 21:31

du vil kun kunne køre de film der ikke er så meget komprimert. Men nogle
film vil du kunne se

Fra : -=Madsen=-

Dato : 01-02-02 10:12

<--------------->
> du vil kun kunne køre de film der ikke er så meget komprimert. Men nogle
> film vil du kunne se
<--------------->
Hvilken cpu skal man ha for Divx køre optimalt da ?

Fra : Deaster

Dato : 01-02-02 10:50

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> wrote in message
> <--------------->
> <--------------->
> Hvilken cpu skal man ha for Divx køre optimalt da ?

Pentium 2 400-450 og opefter.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 01-02-02 15:08

Min bærbar Celeron 400MHz med 64mb Ram kører fint divx. Windows 2000 UK
Service Pack 2.. Der er ingen problemer. Ingen hak eller noget som helst..
Også selv om det er film der ligger på 2 cd'er

Mvh Michael

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-02 16:00

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> Min bærbar Celeron 400MHz med 64mb Ram kører fint divx. Windows 2000 UK
> Service Pack 2.. Der er ingen problemer. Ingen hak eller noget som helst..
> Også selv om det er film der ligger på 2 cd'er

Det er heller ikke celeron vi taler om det er k6.. Og k6 sux når der er tale
om rå cpu kraft.

Fra : Torben W. Christense~

Dato : 02-02-02 03:48

Hej
Jeg vil bare lige sige, at jeg for to dage siden sammensatte gamle dele.
Cyrix MII 333 (250MHz), Grafik i740 8 MB, CDROM Creative 36x.
Det spiller en DIVX CD fra CDdrevet uden hak i lyd og billede.
Er jeg heldig?
Torben

Morten Simonsen skriver:

Fra : Christian Mygind

Dato : 02-02-02 13:49

"Torben W. Christensen" <torch@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Cyrix MII 333 (250MHz), Grafik i740 8 MB, CDROM Creative 36x.
> Det spiller en DIVX CD fra CDdrevet uden hak i lyd og billede.

Nej. Du har bare afspillet en divx, der ikke krævede cpu-kraft. American
Psycho - traileren, f.eks., kører fint på en P200 - men det gør en "rigtig"
divx i høj kvalitet ikke!

/Chr