plextor
Fra : WHaP

Dato : 31-01-02 17:45

ja så er der problemer igen....
jeg har et ultraplext 40max SCSI har ikke oplevet andet end problemer med
drevet ville lige høre hvordan jeres drev køre??
problemerne sker ofte når man smider en brændbar disk i drevet så først gå
den op og ned i speed hvorefter den gå ud eller starter med at blinke gul
[et lys]. har kikket i manualen som fortæller at det er fordi drevet ikke
kan læse cd´en, evt fordi der er skidt i. Men nå jeg smider en orginal cd i
køre den som en drøm.
Her kommer så det "sjove". Da der så kom en flash update fik jeg flashet
drevet kunne den læse alt i ca 3 uger men så ja var den som før.
hvad chance for at kunne få den byttet selvom bixen hvor man har købt den er
lukket???
[drevet er ca 1 1/2 år gammel]