liste til tabel
Fra : Sinkbæk

Dato : 31-01-02 17:08

Hej!

Jeg har en liste på over 300 emails, som jeg skal have tilføjet en tabel i
en mySQL database.

Hvordan gør jeg dette hurtigst? - Altså sådan at hver mail bliver sat i en
række for sig selv, og der er id ud for hver.

-Mvh.
Sinkbæk

Fra : Martin C. Petersen

Dato : 31-01-02 18:57

Sinkbæk wrote:
> [...]
>
> Hvordan gør jeg dette hurtigst? - Altså sådan at hver mail bliver sat i en
> række for sig selv, og der er id ud for hver.
Såfremt du har php, kan du enten benyttet phpmyadmin
(http://www.phpwizard.net) eller selv skrive et lille script til formålet..

/Martin

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 31-01-02 19:14

>(http://www.phpwizard.net) eller selv skrive et lille script til formålet..

http://phpmyadmin.sourceforge.net/ hvis man skal have en opdateret
version :)

--
:wq!
//andreas

Fra : Sinkbæk

Dato : 31-01-02 19:40

Ikke noget problem - jeg har phpmyadmin, men hvordan gør jeg det derigennem?

Jeg har nu prøvet flere gange, men den indsætter bare en masse tal - og i
min tekstfil er alle mail adresser skilt med ;

-Mvh.
Sinkbæk

Fra : Martin C. Petersen

Dato : 31-01-02 20:08