GH 337!
Fra : Torben Møller

Dato : 27-12-00 09:44

Hvordan "nulstilles" låsekoden i en Ericsson GH 337, om brugeren har glemt
den?

--
Torben Møller

Fra : Fischer

Dato : 27-12-00 10:59

> Hvordan "nulstilles" låsekoden i en Ericsson GH 337, om brugeren har glemt
> den?

Ved hjælp af et datakabel og det rigtige stykke software kan det sikkert
lade sig gøre at læse koden.
Et datakabel til Ericsson 3xx er dog ikke så udbredt.

(F)

Fra : N/A

Dato : 27-12-00 13:51

Fra : Fischer

Dato : 27-12-00 13:51

> Jeg forstår det derhen, at der ikke er en "brugerindgang" til dette på
> GH 337?!

Ja.
Telefonlåsen er beregnet til at låse telefonen, så uvedkommende ikke kan
bruge telefonen (f.eks. ved tyveri).
Hvis man bare kunne fjerne denne lås ved på en eller anden måde at resette
telefonen, så var låsen ikke så meget værd, vel?

Men som sagt findes der sikkert metoder hvis man har et datakabel og kan
snuse i telefonens EEPROM.

Da telefonen er en halv-gammel svend, så er det også nok begrænset hvor
meget krudt det kan betale sig at ofre på at vække den til live.

(F)