Er der nogen forskel på ATA 66/100/133 kab~
Fra : Steffen Møller

Dato : 31-01-02 14:31

subj.?

Møller

Fra : Deaster

Dato : 31-01-02 14:31

"Steffen Møller" <steffen.moeller@mail.com> wrote in message
news:kohi5u44j7ef600vm0brimnj707hjte1i3@4ax.com...
> subj.?

Nej.

Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk

Fra : Peter Koch

Dato : 31-01-02 14:51

Er det ikke noget med at kabelspecifikationerne er forskellige for ATA 66 og
ATA 100 - således at et ATA 100 kabel ikke må være lige så langt som et ATA
66. Max. længden for et ATA 100 kabel er vist ca. 45 cm.

Peter

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-01-02 19:43

"Peter Koch" <peter@kofod-koch.dk> skrev:
> [...]
> ATA 100 kabel ikke må være lige så langt som et ATA
> 66. Max. længden for et ATA 100 kabel er vist ca. 45

<http://www.studiedata.dk/product.asp?product=311&page=1>

Eller denne, vis linket er knækket:
<http://makeashorterlink.com/?R12822B5>

Venligst
Mikael

Fra : Kim Jensen

Dato : 28-01-02 15:09

On Thu, 31 Jan 2002 14:31:28 +0100, Steffen Møller <steffen.moeller@mail.com> wrote:

>subj.?

Der er forskel på det anvendte isolationsmateriale
på henv. ATA66 & ATA100 kabler.

ATA/66 med kabel efter specifikation UL2678.
ATA/100 med kabel efter specifikation UL20848.

Ofte er ATA/66 kabler grå og ATA100 kabler gule,
men det er ikke en regel uden undtagelser.

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk

Fra : Steffen Møller

Dato : 31-01-02 18:37

On Mon, 28 Jan 2002 15:09:21 +0100, Kim Jensen <kj@hd.dk> wrote:

> [...]
>ATA/100 med kabel efter specifikation UL20848.
>
>Ofte er ATA/66 kabler grå og ATA100 kabler gule,
>men det er ikke en regel uden undtagelser.

Hehe - hvad med 133? De diske jeg har købt er 133

Møller