printerproblem
Fra : lhs

Dato : 31-01-02 14:02

hej

jeg har et lille hjemmenetværk med XP på hoved computeren som printerserver.
Til den har jeg sluttet min deksjet 930c til. Den er bare i perioder meget
dum...
Jeg har sendt et printjob fra min sekundære pcer og stoppet det i spoolen
bliver min deskjet ved med at printer sider ud med mystiske tegn på øverste
linie af et a4 parpir. Jeg slukker printer, (begge pcer) tager alle stik ud
propper i igen starter hele molevitten op igen, men lige så snart windows
finder printeren vd boot printer den løs af disse dumme sider med mærkelige
skriftegn på øverste linie.

Hvordan får jeg renset ud i hukommelsen (pceren eller printer) så den ikke
blorkere på den måde... suk

Lars HS

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-01-02 14:48

"lhs" <shane@get2net.dk> wrote in message
> Hvordan får jeg renset ud i hukommelsen (pceren eller printer) så den ikke
> blorkere på den måde... suk

Du har samme problem som jeg. Mit udstyr er Deskjet 850C og Win2000 Pro.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-01-02 23:05

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> "lhs" <shane@get2net.dk> wrote in message
>
> Du har samme problem som jeg. Mit udstyr er Deskjet 850C og Win2000 Pro.

Nogen gange er man heldig ved en genstart, at den siger, at der er et
ventende job, som man kan få annuleret, men det har i jo nok ikke mødt.
I et af de programmer, som fulgte med printeren, kan I komme ind og se,
hvilke jobs der er i gang, og der kan i også få annuleret dem, således at I
kan få stoppet papirmøllen. Jeg kan selvfølgelig ikke lige huske, hvad
programmet hed, da jeg nu bruger en anden printer selv. Men hvis ikke jeg
husker forkert, har I under udskrift printersymbolet nede i højre side af
proceslinjen, og der kan i højreklikke og få fat i/se hvad der p.t. er gang
i.

Kurt

Fra : Henning

Dato : 31-01-02 15:47

On Thu, 31 Jan 2002 14:02:16 +0100, "lhs" <shane@get2net.dk> wrote:

> [...]
>skriftegn på øverste linie.
>
>Hvordan får jeg renset ud i hukommelsen (pceren eller printer) så den ikke

Printjobbet ligger og venter i printerkøen på din pc - dobbelklik på
ikonet i højre hjørne, og slet jobbet.
Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : lhs

Dato : 31-01-02 18:10

Hej Henning

Der ligger nemlig ikke nogen spool ikon (eller hvad det nu hedder) og
arbejder i baggrunden, heller ikke nede på prcessliniens højre side, ikke
engang når jeg åbner for de skjulte funktioner der ligger ved processlinien.

lars

Fra : Torben W. Christense~

Dato : 02-02-02 02:52

Hej
Jeg ved ikke, om det har noget at gøre med hverken netværk eller OS, men det
lyder umiddelbart som en forkert driver.
Torben

lhs skriver: