Kan data reddes hvis partion på HD er slet~
Fra : Søren Jul Christians~

Dato : 31-01-02 13:48

Hej

Jeg er ved et uheld kommet til at slette partionen på min backup HD, jeg har
dog ikke formateret den og har heller ikke oprettet nye partioner på den.
Jeg vil meget gerne genskabe så mange af de data som ligger på den.

Håber at jeg kan hente noget hjælp her

\Søren

Fra : orbital

Dato : 31-01-02 14:21

On Thu, 31 Jan 2002 13:47:39 +0100, "Søren Jul Christiansen"
<xmas@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>dog ikke formateret den og har heller ikke oprettet nye partioner på den.
>Jeg vil meget gerne genskabe så mange af de data som ligger på den.

Ja, du kan regenerere med 'Lost and Found' fra PowerQuest (dem med
Partition Magic). www.powerquest.com

Søg efter filen med www.google.com fo-lf106.exe

Det er et meget dyrt program til ca. 600 $.

Regenereringen er dos-baseret, så lange filnavne afstumpes. Med en 15
Gbyte harddisk har det taget en nat for mig på en duron 900.

mvh

John

Fra : Søren Jul Christians~

Dato : 01-02-02 13:47

Har reddet data med programmet EasyRecovery Pro

Ellers tak for hjælpen

\Søren