Gosh - for en gruppe!
Fra : Ann K

Dato : 31-01-02 00:26

Hejsa.
Tja - er lige vendt hjem fra to-dages kursus... Hilser på Banden -
undtagen Saga, der som sædvanlig giver mig den kolde skulder (når jeg nu
alligevel ikke vil være hjemme, skal hun jo lige bevise, at hun sagtens
kan undvære mig!) - kysser Manden... roser de nypudsede vinduer...
sludrer lidt om løst og fast... og går så ind for at tjekke 'puteren...
GOSH - næsten 300 nye indlæg i katte-ng!!!! og 150 i hunde-ng...
Hvorfor kan man ikke tage sin 'puter med i seng??? Det ville ellers være
den perfekte sengelitteratur *sss*

Mvh Ann - der kun har fået læst ca 40 indlæg - og nu skal i seng :(

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 31-01-02 01:15

Ann K wrote:

> [...]
> undtagen Saga, der som sædvanlig giver mig den kolde skulder
>
> Mvh Ann - der kun har fået læst ca 40 indlæg - og nu skal i seng :(

Hej navnesøster

Jeg ved da godt hvorfor Saga er sur - hvad laver du oppe nu, I skulle da
have været i seng for længst *ggg* - er det ikke ved 22-tiden, du bliver
kostet i seng?

Mange hilsner fra Ann R

Fra : Denise

Dato : 31-01-02 08:57

Hej Ann
Hihi, så skal du dælme få en til. Jeg har da også været en af de aktive
et par dage, efter en periode hvor jeg ikke gad, så jeg fik brændt en masse
krudt af, til de stakkels læsere, og som sædvanlig uden efterlæsning
for slå/stavefejl, som vi heldigvis ikke tager så højtideligt i denne
gruppe.
(en slet skjult undskyldning - hihi).
Håber det var et godt kursus, havde manden "kun" pudset vinduer,
havde han da ikke fået en arbejdsseddel, hihi.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 31-01-02 22:50

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in

> Hej Ann
> Hihi, så skal du dælme få en til. Jeg har da også været en af de
> aktive et par dage, efter en periode hvor jeg ikke gad, så jeg fik
> brændt en masse

Ja, er det ikke underligt hvordan man nogle gange bare ikke gider
og så andre gange er helt i stødet, og de dage er i andre som regel
optaget andre steder

Kate

Ps. Ann, jeg håber det var et godt kursus.

Fra : Ann K

Dato : 31-01-02 23:26

Hejsa.
Jo - kurset var da udemærket... nu ved jeg en hulens bunke om
"Voksenpædagogik som ledelses-værktøj" *gaaaab* OK - jeg vågnede op, da
man begyndte at tale om "giraf-sprog" men faldt så i søvn igen, da det
gik op for mig, at der altså ikke var tale om en lokal afrikansk dialekt
*sss* (Nej, uden pjat - kurset var interessant!)

Øhmm - Ann, du tager lidt fejl... Saga (og jeg) går i seng senest kl
23.00!!!
Det er bare lige som om hun er ved at ændre sovemønster... Nu henter hun
mig faktisk sjældent før kl 0.30... Men derfor skal vi lige godt stadig
op kl. 8.00 *suk*

Mvh Ann - der nu kun mangler at få læst 66 indlæg... Så søde Denise,
hold lidt igen med din skrivekløe