DSNless connection
Fra : Beatie

Dato : 30-01-02 22:33

Hej Gruppe

Er der en venlig sjæl, der kan forklarer mig hvordan man opretter en DSNless
connection i Macromedia Dremweaver UltraDev ?

Jeg har fulgt beskrivelsen i hjælpefilen, men kan ikke få det til at virke.

Med venlig hilsen
Peter

Fra : Beatie

Dato : 30-01-02 22:50

Hej Igen

Undskyld ulejligheden, jeg har fået det til at virke med følgende:

"Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)};Dbq=" &
Server.Mappath("\somepath\dbname.mdb") & ";Uid=Admin;Pwd=pass;"

Det var følgende der ikke virkede (hvorfor ved jeg ikke):

"Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=" &
Server.Mappath("\somepath\dbname.mdb") & ";User Id=admin;Password=pass;"

Peter