ram til compaq
Fra : Kaspar Kromann

Dato : 30-01-02 22:50

hejsa håber nogen kan hjælpe jeg sidder her med en compaq presario 5154 som
er en halvgammel sag med k6-2 350 mhz processor jeg kunne godt tænke mig at
den fik noget mere ram ligenu har den
ialt 96 mb en blok på 32 og en på 64 pc100 Mhz

problemet er jeg har købt 128 mb som den ikke kan finde har prøvet at pille
de andre blokke ud og bruge de andre slots men så slog det mig at det måske
skulle være et bestemt mærke er der andre som har haft samme problem håber
der er nogen som kan hjælpe

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 31-01-02 10:19

"Kaspar Kromann" <Krumse@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
måske
> skulle være et bestemt mærke er der andre som har haft samme problem håber

Hvad slags ram har du købt, og har du tjekket om bundkortet på din bærbar
understøtter så mange ram.. (F.eks. så understøtter min IBM X 20 kun op til
320 mbram selvom det er af nyere model !)

/Jean

Fra : Brian Hansen

Dato : 31-01-02 15:45

> [...]
måske
> skulle være et bestemt mærke er der andre som har haft samme problem håber

I min Service Guide står at den kan køre med 128 MB moduler (max 384 MB)
Så det tyder på at maskinen ikke er vild med den RAM du har købt.
Jeg har ikke haft problemer Hyundai RAM i de Compaq's vi har i firmaet.

Brian