knap-værdier
Fra : Søren Badstue

Dato : 29-01-02 20:35

Jeg har lagt mærke til at visse knapper (piletaster, del. mv.) retunerer
flere værdier. f.eks. retunerer venstre piletast 224 og 75, hvor f.eks. "a"
kun retunerer en (97), og "A" retunerer 65.
Jeg er klar over at de tal som de alm. knapper retunerer er ASCII værdier.
Og da de andre taster ikke stå i (min) ASCII tabel, må der vel være en anden
tabel der giver disse taster en værdi.
Er der nogle der kender denne? og hvad hedder den?
Det er m. Microsoft Visual C++, hvis det gør en forskel...

mvh
Søren

Fra : J Skantse

Dato : 31-01-02 20:54