Hurtige linier, 2,4 el. 6Mbit
Fra : J

Dato : 30-01-02 19:35

Hej

Jeg skal i denne uge finde priser til firmaet på nye internet forbindelser.

Vi har brug for internet forbindelser på min. 2-4Mbit upload og 2-6Mbit
download.

Hvor finder jeg priser på den slags, og hvem har kvalitet og de bedste
priser?

Venligst

Jacob

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-01-02 19:42

"J" <jacob@dvdforum.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> download.
>
> Hvor finder jeg priser på den slags, og hvem har kvalitet og de bedste

Prøv at hører Sonofon, om de ikke kan levere en 6/6 Mbit fx. På deres FWA i
det høje frekvensbånd... Her kan der jo leveres op til 34/34 Mbit on the
air.

Hvis prisen skal være lav,,, så måske Cybercitys G.SHDSL Som er på 2 Mbit
hver vej...

Men ellers er faste linier jo hammer dyre.

Fra : Charbax

Dato : 30-01-02 22:59

> Hvis prisen skal være lav,,, så måske Cybercitys G.SHDSL Som er på 2 Mbit
> hver vej...

jeg ville nok foretrække prisen var lav fremfor at betale 20000kr per månede
for de samme 2mbit/s igennem den monopol-mistænkte TDC..

men er Cybercitys G.SHDSL lidt fremtidssikret? den dag TDC endeligt åbner op
for ADSL-hastigheder op til 8mbit/s, kan man så bruge G.SHDSL forbindelser
bedre end 2mbit/2mbit? f.eks. 3mbit/3mbit eller 4mbit/4mbit? eller
4mbit/2mbit, 6mbit/2mbit ... 8mbit/2mbit?

Fra : Allan Joergensen

Dato : 30-01-02 23:56

Charbax <charbax@lflv.dk> wrote:

> [...]
> bedre end 2mbit/2mbit? f.eks. 3mbit/3mbit eller 4mbit/4mbit? eller
> 4mbit/2mbit, 6mbit/2mbit ... 8mbit/2mbit?

Hvem kom nu penge i ham.

Charbax: Det under mig du slet ikke har kommenteret TDC's seneste
tiltag.

--
Allan Joergensen aka [DW] on eu.openprojects.net

"Hey look, a hotel!" --Rick Hunter

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 01-02-02 09:39

"Allan Joergensen" <dw@nowhere.dk> wrote in message
> Charbax <charbax@lflv.dk> wrote:
>
>?
>
> Hvem kom nu penge i ham.

Som stated tidligere så kører han på duracel og er ikke til at stoppe..

Fra : Peter T.

Dato : 02-02-02 18:19

"Flemming Lynggaard" <edbmongol@edbmongol.dk> wrote in news:a3dj0h$4l7$1
@newstoo.ericsson.se:

> Som stated tidligere så kører han på duracel og er ikke til at stoppe..

Her kommer man hjem efter 4 ugers fravær og så finder jeg ud af at charbaxen
igen er gået amok her i gruppen. 1 times glimrende underholdning på en
ellers halvkedelig lørdag. :)

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Rudi Stegen

Dato : 31-01-02 00:23

Hej Charbax, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> men er Cybercitys G.SHDSL lidt fremtidssikret?

Naturligvis er alt indenfor it-området fremtidssikret. Du kan selv
læse i de firfarvede reklamer fra discountkæderne.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-02-02 15:42

"Charbax" <charbax@lflv.dk> skrev i en meddelelse
> men er Cybercitys G.SHDSL lidt fremtidssikret?

shdsl kan max køre 2.3 mbit (eller i den omegn)

Fra : Jesper Skriver

Dato : 30-01-02 21:21

On Wed, 30 Jan 2002 19:35:16 +0100, J wrote:
> [...]
> download.
>
> Hvor finder jeg priser på den slags, og hvem har kvalitet og de bedste

I tilfældig rækkefølge nævner jeg ISP'er som har masser af > 2 Mbps
kunder, og som har gode forbindelser til andre danske udbydere.

UUnet
Telia
Uni2
TDC
(Orange) ved ikke om de har mange, men de har i al fald nogen.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 31-01-02 00:05

> [...]
> download.
>
> Hvor finder jeg priser på den slags, og hvem har kvalitet og de bedste

Da man stadig kunne købe den slags produkter hos Orange, der var
tommelfingerreglen: ca 5000,- pr md. pr 2mbps.
Sår'n cirka...alt afhængig af afstand til nærmeste orange-POP.

Indtil videre har firmaet kundestop på dette produkt...måske kommer der en
klarmelding på mandag.

--
Mvh HAA.
www.ultraviking.dk/disclaimer

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 31-01-02 18:18

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> [...]
> tommelfingerreglen: ca 5000,- pr md. pr 2mbps.
> Sår'n cirka...alt afhængig af afstand til nærmeste orange-POP.

Var det så med fri trafik eller?
Fordi umiddelbart lyder det da noget billigere end hvad jeg ellers har hørt
af priser på faste linjer..

/Dennis

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 31-01-02 20:35

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:iYe68.9695$Eu2.1008224@news010.worldonline.dk...

> Var det så med fri trafik eller?
> Fordi umiddelbart lyder det da noget billigere end hvad jeg ellers har
hørt
> af priser på faste linjer..

Ja, det er/var med fri trafik.

--
Mvh HAA:

Fra : Steffan Søndermark

Dato : 03-02-02 19:01

> Ja, det er/var med fri trafik.

Vel kun fri dansk trafik, international trafik koster vel ekstra eller ?

--
Steffan Søndermark
- Servage.com