Nu med flere billeder :)
Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 30-01-02 18:47

Hejsa :)

   Så er det endelig lykkedes at få lagt alle vores billeder af
øglemisserne op igen - sammen med nogen der er nye. De ligger på
www.pictures.bananas.dk/kat

--
Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Lene Vang

Dato : 30-01-02 19:09

Linket virker ikke :((

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 30-01-02 19:11

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 30-01-02 19:14

Det virker stadig ikke

Vibeke

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 30-01-02 19:18

In <a39d76$92v$1@news.cybercity.dk>, Vibeke Jørgensen wrote:

> Det virker stadig ikke

pictures.bananas.dk/Kat <-- nu med stort K ... prøv lige igen :)

   Selvfølgelig - nu uden World Wide Web - det vidste jeg jo godt.... :)

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 30-01-02 19:29

:)
Det hjalp gevaldigt, hvor er det dog nogle dejlige billeder :) Jeg glæder
mig SÅ meget til vi får vores digicam hjem fra reperation.

Vibeke

Fra : Lene Vang

Dato : 30-01-02 19:32

De er bare så dejlige, der findes nu ikke noget så kært som killingere :))))

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 30-01-02 20:23

In <v%W58.1022$Cw2.5294@news.get2net.dk>, Lene Vang wrote:

> De er bare så dejlige, der findes nu ikke noget så kært som killingere
> :))))

   Nu kan man godt nok dårligt kalde de unge damer for killinger mere - de
er 10 måneder - og lige blevet steriliseret. Godt nok er de ikke så store
endnu. Men det er der vel råd for :) De sidste billeder er vel omkring 1
måned gamle

http://pictures.bananas.dk/Misc/2002-01-25/P1250657.JPG <-- det er de
sidste nye af Mulle ;)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 30-01-02 20:36

Nøøøj der er mange gode billeder *S* Og hvor er det nogle sødde misser
Den 3 farvede lillemis er godt nok god til at flade ud *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 30-01-02 20:53

In <a39hp4$121$1@sunsite.dk>, Joan Frederiksen wrote:

> Nøøøj der er mange gode billeder *S* Og hvor er det nogle sødde misser
> Den 3 farvede lillemis er godt nok god til at flade ud *G*

   Den lille 3-farvede dame er i allerhøjeste grad en _dame_! Reserveret og
har allerede været i løbetid. Men lisså reserveret og småsky hun kan være
- lisså flad og afslappet blir hun når hun bare får lov til at ligge i
sofaen eller få lov til at flyde i nærheden af noget der lugter godt :)

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 30-01-02 23:41

Hvor er de dejlige og hvor er det sjovt at se dem vokse. Jeg er især vild
med hende med alle farverne, men de er nu begge søde.

Camilla Christiansen

Fra : Grit Wessel

Dato : 31-01-02 14:32

> Jeg er især vild med hende med alle farverne.

Inden alle kommer for godt igang med at rose tortiemissen, må du hellere
fortælle den sort-hvide, at jeg synes, at hun er rigtig smuk. Hendes sorte
er stå smuk skinnende, og den hvide halespids er virkelig charmerende!

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 01-02-02 09:03

In <3c594733$0$89072$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Grit Wessel wrote:

> [...]
> fortælle den sort-hvide, at jeg synes, at hun er rigtig smuk. Hendes
> sorte er stå smuk skinnende, og den hvide halespids er virkelig

   Det er jo osse "min" kat ;) Tak :) Arj, jeg tror faktisk den vigtigeste forskel
på de billeder er at Oscar ikke er specielt fotogen. Hun har en
fantastisk evne til at se bøvet ud når man tager kameraet frem ;) Meeeen,
du har ret i at hendes sorte faktisk er _meget_ sort. Og så synes jeg jo
at det er vildt nuttet at hun nærmest har hætte og dækken på :)
   Mulle er godt nok ikke nær så skarp i aftegnene - til gengæld er hun så
fotogen :)

Fra : Gitte J

Dato : 30-01-02 19:18

Æv,æv, dit link virker ikke hos mig...
-Gítte

Fra : Lene Vang

Dato : 30-01-02 19:26

hvad med det her ??

http://pictures.bananas.dk/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 30-01-02 23:08

Trine Stubbe Teglbjaerg wrote:

> [...]
>
>    Så er det endelig lykkedes at få lagt alle vores billeder af
> øglemisserne op igen - sammen med nogen der er nye. De ligger på

Årh, hvor er de dejlige - jeg er helt væk i den lille tortiepige. Det
dér billede ved computeren, hvor hun kigger over skulderen er lige til
en præmie *ggg*

Mange hilsner fra Ann R

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 30-01-02 23:37

In <3C586ED0.4090209@mac.com>, Ann Rudbeck wrote:

> Årh, hvor er de dejlige - jeg er helt væk i den lille tortiepige. Det
> dér billede ved computeren, hvor hun kigger over skulderen er lige til
> en præmie *ggg*

   Selvfølgelig er de dejlige - verdens dejligeste *Host*. Hvis nu det
var sådan at de ikke var så nervøse ved fremmede ku jeg da godt finde på
at udstille. Meeeeeen - i betragtning af at de bor under sengen stort set
når vi har gæster så må jeg hellere holde dem herhjemme for os selv :)
Det er jo aldrig til at vide hvad sådan nogen fremmede folk kan finde på
at gøre ved sådan to små stakkels, forsvarsløse missekatte ;)