/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Personlige svar fra email-kundeservice
Fra : Niels Andersen


Dato : 21-12-00 12:00

I en anden tråd her i gruppen var der nogle stykker der brokkede sig over at
få standard-svar. Jeg synes man skal begrænse standard-svar, men må da gerne
bruge dem i nogle tilfælle.
I det aktuelle tilfælle er jeg sikker på at maaange mennesker skriver ind
til mobilix, fordi man nu kun kan sende 120 tegn på besked.dk. De fleste af
dem at nøjagtig samme indhold, hvorfor dog ikke give samme svar?

Selvfølgelig skal der svares på at hvad man skriver i mailen. Nogle vil ud
over brokken komme med nogle forslag. Men hvad er der i vejen med at få at
vide at man vil tage forslagene op til overvejelse? Hvad skulle de ellers
sige?

Alle vil alligevel få det samme indhold i svaret, hvorfor skulle man sidde
og bruge tid på at formulere det samme på 1.000 måder? Det er da spild af
tid...

Hvad synes i?

(Jeg har dog også oplevet at skrive til nogen for derefter at få et svar der
IKKE passer til indholdet af mit brev. DET er skuffende... Noget i stil med
"Jeg vil gerne afmelde mig, men selv om jeg følger afmeldingsproceduren på
jeres hjemmeside, og får at vide at jeg nu er afmeldt, så får jeg alligevel
jeres email hver dag." for så at få svaret "For at afmelde dig vores service
skal du gå ind på vores site og vælge 'afmeld', og følge anvisningerne på
skærmen". Men jeg har ikke indtryk af at det var det, der var problemet med
mobilix.)


Mvh.

Niels Andersen




 
 
Morten Klostergaard (21-12-2000)
Kommentar
Fra : Morten Klostergaard


Dato : 21-12-00 12:24


"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev i en meddelelse
news:91snvt$7h1$1@news.inet.tele.dk...

------SNIP-EN-MASSE-JEG-ER-ENIG-I-------
>
> Alle vil alligevel få det samme indhold i svaret, hvorfor skulle man sidde
> og bruge tid på at formulere det samme på 1.000 måder? Det er da spild af
> tid...

Ja.

>
> Hvad synes i?

Jeg mener også at standart svar er en god ting. Men når man ligger op til en
debat, synes jeg at det er en forkert måde at ligge låg på det på. Jeg
forventede selv at der stod i mit "tilbage svars mail" at jeg vil blive
kontakte når den rette person har fået min mail. Da jeg mener at der var et
par meget konstruktive ideer i, som jeg meget gerne vil have en opfyldning
på.

Derfor blev jeg lidt muggen, over at bare at få et andet standart, læg låg
på sagen brev.


> (Jeg har dog også oplevet at skrive til nogen for derefter at få et svar
der
> IKKE passer til indholdet af mit brev. DET er skuffende... Noget i stil
med
> "Jeg vil gerne afmelde mig, men selv om jeg følger afmeldingsproceduren på
> jeres hjemmeside, og får at vide at jeg nu er afmeldt, så får jeg
alligevel
> jeres email hver dag." for så at få svaret "For at afmelde dig vores
service
> skal du gå ind på vores site og vælge 'afmeld', og følge anvisningerne på
> skærmen". Men jeg har ikke indtryk af at det var det, der var problemet
med
> mobilix.)

Nej, det gælder kun haburi.com

Jeg kan fx ikke komme af deres mailliste.

\MK



--= CeeCay =-- (21-12-2000)
Kommentar
Fra : --= CeeCay =--


Dato : 21-12-00 13:02

Afmeld dig på hjemmesiden...skriv en mail til dem.....hvis du efter et par
dage stadig modtager deres mails....så meld dem til politiet eller hos deres
internet-udbyder (sikkert tele-dk) SÅ kommer der fut i sagerne...!! =)

Længe leve den danske registreringslovgivning!! =)
Bed om at blive taget af listen skriftligt (e-mail er fint) så skal det
gøres...ellers overtrædes loven og der vanker bøder til lille Haburi.com!
hehe

--
Mvh.
Christian
---------------------------
CeeCay.at.cyberjunkie.dot.com



SpaceFrog (21-12-2000)
Kommentar
Fra : SpaceFrog


Dato : 21-12-00 18:47


"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote in message
news:91snvt$7h1$1@news.inet.tele.dk...

> Hvad synes i?

Du har selvfølgelig ret i at de jo ikke kan sidde og finde på et nyt brev
hver gang. Men jeg blev bare lidt skuffet og sur da der kom et af de
sædvanlige "det kigger vi på hvis vi får tid, lyst og lejlighed"-breve, det
kunne de næsten ligeså godt have sendt i stedet for det auto-reply der
fortalte at nu havde de fået mailen og ville kigge på det så snart det var
muligt.

Nu må vi jo se om der nogensinde kommer en tilbagemelding på nogle af alle
de forslag og kommentarer jeg kan forstå de har modtaget.
--
///Mvh SpaceFrog

"I don't do naughty things - I'm a good girl."
- Britney Spears


--= CeeCay =-- (22-12-2000)
Kommentar
Fra : --= CeeCay =--


Dato : 22-12-00 12:30

Hvor meget kan man forlange??? De får sikkert et par hundrede mails derinde
om dagen (eller flere) hvis man ikke skal sende et "standardbrev" ud til
folk hvad skal man så???
Så ender det bare med at folk bliver sure over ventetiden, fordi de vil have
"et personligt svar" og det derfor tager lang tid at komme igennem bunken
med mails!

just my 2 cents

--
Mvh.
Christian
---------------------------
CeeCay.at.cyberjunkie.dot.com



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177518
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408647
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste