Netværksforbindelsen er blevet afbrudt
Fra : Jens U. K.

Dato : 30-01-02 16:23

Hjælp søges! (Jeg har prøvet at spørge i dk.edb.programpakker.msoffice,
men der var ikke nogen der kunne svare...)

En PC med MSWord97SR2, får jævnligt denne fejlmeddelelse (subj.) fra Word.
Denne fejl efterfølges af beskeden: "Genopret netforbindelsen". Problemet
er bare at netforbindelsen er der. Fejlen sker typisk når der bliver
skrevet i en fil som ligger på et mappet netdrev. Der er mange andre
PC'ere med samme version af Word som kører op imod den samme filserver
(NT4), men de har ikke problemet.

Er der nogen der har haft denne fejl, og hvad skyldtes den evt i jeres
tilfælde?

/Jens Ulrik

Fra : Stine

Dato : 02-02-02 18:17

har du kommet til at hakke ved afbryd net forbindelses, hvis den ikke er i
brug i xx minutter ??

Fra : Jens U. K.

Dato : 05-02-02 11:11

"Stine" <stine.nordlund@get2net.dk> wrote in message
> har du kommet til at hakke ved afbryd net forbindelses, hvis den ikke er
> brug i xx minutter ??

Det håber jeg ikke, hvor skulle man komme til at gøre dette henne?

/Jens Ulrik